برگزیدگان دوسالانه ملی هنرهای تجسمی آفرینش تعیین شدند/ مازندران افتخار آفرید

با تعیین برگزیدگان دوسالانه ملی هنرهای تجسمی آفرینش، اعضای کانون پرورش فکری مازندران افتخار آفریدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، معاونت فرهنگی کانون کشور  در شش دوره‌ی قبل به منظور بروز استعدادهای هنری کودکان و نوجوانان و ایجاد فضایی برای رشد و پرورش این استعدادها، دوسالانه‌ی ملی هنرهای تجسمی را برگزار کرده است.

در این دوره نیز اداره کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون با محوریت شعار محوری سال ۹۷ کانون «تمرین زندگی» و موضوع «رنگ مهربانی» فراخوان خود را منتشر کرد و بر اساس آن داوری آثار رسیده در بخش‌های؛ نقاشی، خوش‌نویسی، عکاسی، سفال‌گری و هنرهای بومی و سنتی داوری شد.

با اعلام دبیرخانه‌ی این جشنواره ۱۲۸۹ اثر در بخش نقاشی، ۳۷۲ اثر در بخش خوش‌نویسی، ۴۳۳ اثر در بخش سفال‌گری، ۴۰۲ اثر در بخش عکاسی و ۴۰۰ اثر بومی و سنتی و در مجموع 2896 اثر به داوری گذاشته شده است.

برهمین اساس، 5 نفر از اعضای کانون پرورش فکری  مازندران توانستند به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شوند.

در بخش دیپلم افتخار هنرهای بومی و سنتی(صنایع دستی) «مهدیس کیادلیری» از مرکز شماره 3 چالوس - در بخش اعضای شایسته دریافت لوح تقدیر هنرهای بومی و سنتی(صنایع دستی) «کیمیا خورانی» از مرکز کتالم  و در بخش اعضای شایسته دریافت دیپلم افتخار هنرهای بومی و سنتی(صنایع دستی) «محدثه کیادلیری»  از مرکز چالوس منتخب شدند.

در بخش اعضای شایسته دریافت لوح تقدیرخوشنویسی؛ «فاطمه آزادیان» از مرکز کتالم و «فائزه درزینژاد» از مرکز قائم شهر از برگزیدگان این جشنواره بودند.

           

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =