درخشش اعضای کانون قزوین در هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش

کسب یک عنوان برگزیده و دو عنوان شایسته قدردانی و دیپلم افتخار، دستاورد شرکت اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اعلام نتایج داوری آثار هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش، چهار عضو مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین به عنوان‌های ارزشمندی در این رقابت کشوری دست یافتند.

در بخش اعضای برگزیده خوشنویسی 13 تا 18 سال، «محسن اسدی» عضو 13 ساله مرکز فرهنگی و هنری مجتمع به مربی‌گری محمدحسام آذربایجانی به عنوان برگزیده دست یافت.

هم‌چنین در بخش نقاشی، «مهنا طاهرخانی »عضو 13 ساله مرکز فرهنگی و هنری تاکستان شماره دو به مربی‌گری پرستو رحمانی، در بخش 13 تا 18 سال، شایسته دریافت دیپلم افتخار شناخته شد.

در بخش هنرهای بومی و سنتی(عروسک سازی)، «رومینا کاظمی» عضو 8 ساله مرکز فرهنگی و هنری تاکستان شماره یک، به مربی‌گری فاطمه رحمانی، به عنوان شرکت کننده شایسته دریافت لوح قدردانی در گروه سنی 7تا 9 سال معرفی شد.

در بخش عکاسی 13 تا 18 سال هم «نوید قربانی»، عضو 17 ساله مرکز فرهنگی و هنری آبیک شماره یک با مربی‌گری مریم عابدزاده، شایسته دریافت لوح قدردانی در بین شرکت کنندگان 13 تا 18 سال شناخته شد.

گفتنی است این رقابت هنری در رشته های خوشنویسی،صنایع دستی،سفال،عروسک سازی و عکاسی بین اعضای مراکز فرهنگی و هنری کانون در سراسر کشور برگزار شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =