همکاری کانون با گروه هنر پویا در ساخت انیمیشن سینمایی انقراض

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنرپویا انیمیشن سینمایی انقراض را می‌سازند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ساخت انیمیشن سینمایی انقراض به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان با سرمایه‌گذاری مشترک کانون پر ورش فکری کودکان و نوجوانان و گروه هنرپویا آغاز شده است.

گروه هنرپویا که پیش از این انیمیشن‌های سینمایی «شاهزاده روم» و «فیلشاه» را به‌عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ سینمای ایران ساخته و عرضه کرده است، این‌بار با مشارکت کانون پرورش فکری کار ساخت اثر انقراض را پیگیری می‌کند.

کانون پرورش فکری نیز به عنوان نهادی با سابقه در عرصه تولیدات کودکان و نوجوانان، در این مشارکت به دنبال تقویت بازارهای جانبی مبتنی بر شخصیت‌ها و قهرمان‌های ایرانی در حوزه تولیدات وابسته به پویانمایی است.

بر همین اساس با توجه به تجربه‌های پیشین گروه هنرپویا در حوزه تولید و اکران داخلی و خارجی و اعتبار ملی و بین‌المللی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، این همکاری به عنوان یک شراکت راهبردی محسوب شده و قرار است دریچه‌های جدیدی در بازارهای پایدار و نو در حوزه پویانمایی و صنایع وابسته ایجاد کند.

در این میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دوره جدید فعالیت‌های سینمایی خود، برای اولین بار است که با مشارکت بخش خصوصی و با هدف حمایت و تقویت صنعت انیمیشن کشور، قصد تقویت فرایندهای حرفه‌ای تولید و بازارهای جانبی حوزه پویانمایی را دارد و این پروژه سینمایی گامی مهم در جهت این پویش ملی است.

گفتنی است در آینده نزدیک خبرهای بیشتری از جزئیات این پروژه منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =