کد خبر: 285258
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲
بازدید 716
نشست کارگروه توسعه مدیریت کانون گیلان برگزارشد

کارگروه توسعه مدیریت کانون گیلان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، نخستین جلسه کارگروه توسعه مدیریت کانون استان گیلان در راستای مصوبه شورای عالی اداری، با مجوز معاونت توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری و با هدف اجرای سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و نقشه راه اصلاح نظام اداری برگزارشد.

این شورا که در قالب پنج کمیته‌«ساختار و فناوری مدیریتی»، «توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی»، «سرمایه انسانی»، «سلامت اداری و صیانت ازحقوق مردم»، و «مدیریت عملکرد» به فعالیت خواهد پرداخت،  تلاشی ویژه درجهت کاهش تصدی‌گری دولت و کیفیت‌بخشی به کانون خواهد داشت.

برهمین اساس، ریاست شورای کارگروه توسعه مدیریت را اسفندیارضیائی، مدیرکل کانون برعهده می‌گیرد و حمیدرضا قاسمی، معاون اداری مالی این مجموعه‌ی فرهنگی نیز دبیری کمیته ساختار و فناوری‌های مدیریت را برعهده‌ خواهدداشت.

بدین ترتیب، ضیاء غیوری، معاون فرهنگی کانون به عنوان دبیر کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم و بهرام محمدی، رئیس اموراداری نیز در جایگاه دبیر کمیته سرمایه انسانی فعالیت‌می کنند.

درهمین حال، صدیقه تقی زاده، کارشناس فناوری اطلاعات و فرخنده غزالی کارشناس ارزیابی عملکرد کانون استان گیلان نیز به ترتیب، دبیری کمیته‌های توسعه دولت الکترونیک و هوشمند سازی کانون و مدیریت عملکرد را برعهده می‌گیرند و سید جلیل میر عظیمی، کارشناس حراست و خدیجه تقی‌پور، مدیر کانون زبان استان نیز به عنوان عضو میهمان در جلسه‌های این شورا حضورمی‌یابند.

برپایه این گزارش، ریاست نخستین کارگروه توسعه مدیریت کانون گیلان را مدیریت کانون استان گیلان برعهده داشت و اسفندیارضیائی ضمن مهم ارزیابی‌کردن کارکردهای این شورا، تلاش تمامی اعضای آن را برای نیل به اهداف وحرکت در جهت اولویت‌های خواستارشد.

پایان‌بخش این جلسه نیز که عصر روز دوشنبه، یکم بهمن ماه ۱۳۹۷ صورت‌گرفت، معرفی فرخنده غزالی، به‌عنوان رابط ارزیابی عملکرد کانون استان گیلان با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی بود و جسله‌های آتی نیز با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این مجموعه‌ی فرهنگی برگزارمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =