مدرسان صف اول ارتباط با مخاطبان هستند

رییس کانون زبان ایران بر بازنگری در روش‌های آموزشی، تغییر و به روز رسانی محتوای آموزشی و ارتقا کیفیت تعامل تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مصطفی مومنی در همایش دوره‌ای مدرسان استان خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: نقش مدرسان در ارتقا کیفیت تعامل بسیار پررنگ‌تر از سایر بخش‌ها است و مدرسان واسط میان کانون زبان با زبان‌آموزان و والدین آن‌ها و به نوعی صف اول ارتباط با مخاطبان هستند.

وی از مدرسان خواست به معنای واقعی کلمه «معلم» باشند و به تکنیک‌های معلمی و شیوه‌های ایجاد جذابیت در کلاس اشراف داشته باشند و سپس خاطرنشان کرد: روی خوش و برخورد مناسب همراه با دانش و خبرگی مدرسان کانون زبان موجب جذب بیش از پیش مخاطبان این مجموعه خواهد شد.

وی همچنین در بازدید از مرکز آموزشی گلستانِ مشهد با مسئولان و کارکنان این مرکز دیدار کرد و در نشستی ضمن پاسخ به موضوع‌های مطرح شده از سوی کارکنان عنوان کرد: همه ما همانند اعضای یک بدن باید برای حفظ موجودیت کانون زبان ایران تلاش کنیم و برای اعتلای نام آن گام‌هایی بلند برداریم.

وی بر رعایت حسن خلق در ارتباط با ارباب رجوع از سوی کارکنان تاکید و خاطرنشان کرد: اخلاق خوب و تکریم ارباب رجوع باعث افزایش کیفیت خدمات‌رسانی و جذب بیش‌تر مخاطب خواهد شد که امیدوارم در این زمینه نیز بیش از پیش توجه و دقت صورت گیرد.

بر اساس این خبر، در این سفر مهدی مشفق معاون اداری و مالی، علیرضا اسلامی مشاور رییس و مدیر امور اداری و رضا لیاقی مشاور رییس در امور استان‌ها نیز رییس کانون زبان ایران را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =