کد خبر: 285295
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
بازدید 508
بچه ها می توانند سفیران کتاب خوانی باشند .

نشست ادبی دو پنجره امسال در کانون بوشهر با حضور فرهاد حسن زاده نویسنده کودک و نوجوان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر، 2 بهمن ماه 1397 ویژه برنامه ادبی دو پنجره با حضور 100نفر از اعضا نوجوان و مربیان  کارگاه های ادبی شعروداستان از سراسر مراکز فرهنگی هنری کانون استان در دو نوبت صبح و عصر همراه با نقدوبررسی کتاب زیبا صدایم کن با حضور نویسنده اثر فرهاد حسن زاده انجام شد.

زهره عالی نسب مدیرکل کانون بوشهر ضمن اشاره به اهمیت و ارزش والای ادبیات کودک و نوجوان در رشد شخصیت و رفتار آنان به تجزیه و تحلیل تکنیک قوی و موثر نشست های ادبی دوپنجره و به ویژه نقدوبررسی کتاب توسط اعضاء با حضور نویسنده اثر و نتایج ماندگار آن پرداخت. .

مدیرکل کانون استان  ادبیات کودکان را معنا محور و منبعی غنی برای آموزش آنان دانست و افزود رشد صحیح و مناسب شخصیت یک کودک سالم دانا و توانا از رهگذر شناخت دقیق و هوشمندانه ادبیات امکان پذیر است .

فرهاد حسن زاده نویسنده کتاب های کودک و نوجوان و نامزد جایزه نوبل کوچک جهان و همچنین نشان هانس کریستین اندرسن شاعر ملی دانمارک در سال 2018 در نشستی صمیمانه با اعضا نوجوان پس از شنیدن نقدهای آنان در مورد کتاب زیبا صدایم کن گفت که در حرف های او به دنبال پاسخ سوالاتشان نباشند به این دلیل که هر نویسنده سخنش را در کتابش می گوید. .

در حاشیه این مراسم ویژه برنامه آهنگ بهاران با حضور اعضا آفرینش های ادبی کنار ساحل خلیج فارس با خوانش آثار ادبی آنان انجام شد.

در این مراسم اعضا مرکز شماره ۲ بخش کوتاهی از کتاب زیبا صدایم کن را در قالب نمایش اجرا کردند.

در پایان این نشست ادبی مربیان و اعضا فعال کارگاه های ادبی مراکز کانون استان با هدایا و لوح تقدیر از سوی واحد ادبی اداره کل کانون پرورش فکری بوشهر مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =