تخفیف محصولات فروشگاه کانون استان کرمانشاه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فروشگاه کانون استان کرمانشاه اقدام به عرضه کتاب و سرگرمی‌های سازنده با تخفیف ویژه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مرکز فروش کتاب و سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری این استان به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اقدام به فروش ویژه کتاب، سرگرمی‌های سازنده و دیگر محصولات فرهنگی می‌کند.

مرکز فروش کانون استان کرمانشاه در حال حاضر با دارا بودن محیطی مناسب در حال خدمت رسانی به خانواده های محترم کرمانشاهی می‌باشد.

خانواده‌ها و علاقه‌مندان در این مرکز می‌توانند کتاب‌های انتشاریافته از سوی کانون پرورش فکری برای مخاطبین کودک و نوجوان در زمینه‌های؛ داستان، شعر، علوم، دینی، رمان، و...را با قیمت مناسب خریداری کنند.

همچنین در این مرکز، فروش نوشت افزار ایرانی ( شامل: مداد، دفتر، خط کش، خودکار،...) فراهم شده است.

از تاریخ 5 بهمن ماه تا 5 اسفندماه 1397 و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، فروش محصولات این فروشگاه با تخفیف و قیمت مناسب عرضه می شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای هفته از ساعت 8 صبح تا 18،  به نشانی: کرمانشاه- سه راه ۲۲ بهمن- مجتمع فرهنگی و هنری آفرینش،کانون پرورش فکری مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =