مربیان کانون کرمانشاه در کارگاه فعالیت پژوهش اعضا شرکت کردند

مربیان مسول و مربیان فرهنگی استان کرمانشاه از ششم تا نهم بهمن ماه ۱۳۹۷ در کارگاه فعالیت پژوهش اعضا که در مرکز شماره ۱۴ کانون برگزار خواهد شد شرکت دارند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، مربیان مسول و مربیان فرهنگی استان کرمانشاه از ششم تا نهم بهمن ماه ۱۳۹۷ در کارگاه فعالیت پژوهش اعضا که در مرکز شماره ۱۴ کانون برگزار می‌شود، شرکت کرده‌اند.

بر همین اساس، ماهیت پژوهش و جایگاه آن در فعالیت‌های مراکز و همچنین فرآیند پژوهش کودکان و نوجوانان، تقویت کنجکاوی و روحیه پرسشگری در آنان از موضوع‌هایی است که در این دوره به آنها پرداخته می‌شود.

انتخاب موضوع و تشکیل گروه جستجو برای تعیین مساله و محدود کردن آن، مراحل تعیین سوالات پژوهشی(تهیه فهرست سوالات و بررسی و انتخاب یک سوال، هدف و فرضیه)، طراحی پژوهش و تقسیم کارها(برای یافتن پاسخ پرسش چه کارهایی باید انجام داد) نیز از دیگر مباحثی است که در این دوره آموزش داده خواهد شد.

مربیان شرکت‌کننده در این دوره آموزشی با روش‌های جمع‌آوری اطلاعات؛ مصاحبه، پرسشنامه، مشاهده (بازدید) ، آزمایش، کتابخانه، اینترنت، تجزیه و تحلیل اطلاعات و بررسی نتایج، تهیه گزارش پژوهش و شیوه ارزشیابی آثار نیز آشنا خواهند شد.

مدرس این دوره؛ بهمن کاظمی خواهد بود.

 دوره‌های آموزشی مربیان در محل مرکز آموزش اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه واقع در: شهرک امام(ره)، مرکز شماره ۱۴ برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =