قصه‌گویی مربی فرهنگی کانون گلستان در کرسی‌ تلاوت قرآن مسجد جامع گلشن گرگان

سکینه بشارت‌نیا مربی مجتمع فرهنگی‌هنری کانون گرگان در مراسم کرسی‌ تلاوت قرآن در مسجد جامع گلشن به روایت قصه‌های قرآنی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، در این مراسم که با برنامه‌ریزی صورت گرفته و در مدت‌زمان یک ماه، اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرچهارشنبه به هنرنمایی و نقش‌آفرینی در بین کودکان و نوجوانان و خانواده‌های گرگانی می‌پردازند، سکینه بشارت‌نیا مربی مجتمع فرهنگی‌هنری کانون با روایت قصه‌ی «امین‌ترین دوست» با نگاه عرفانی به ذات و حقیقت خداوند متعال، موجی معنوی در بین حاضران ایجاد کرد.

لازم به ذکر است کرسی تلاوت قرآن کریم، هر چهارشنبه هم‌زمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در مسجد جامع گلشن برگزار می‌شود و قاریان ممتاز کشوری و استانی به قرائت آیات کلام‌الله وحی می‌پردازند.

گفتنی است در این مراسم که مربیان کتاب‌خانه‌های سیار شهری و روستایی گرگان حضور داشتند، تمامی کودکان به عضویت افتخاری کانون درآمده و از سوی مدیرکل کانون گلستان بسته‌های فرهنگی به آنان اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =