بازدید مدیرکل کانون استان از مراکز فرهنگی هنری کانون نمین، بیله سوار و جعفرآباد

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل در دیدار با امام‌جمعه و فرماندار شهرستان مرزی بیله سوار گفت: آموزش‌های سیستمی و پایه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تربیت و پرورش نسلی خلاق و دارای مهارت‌های ارزنده و برجسته در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ادبی و هنری، بسیار مهم و تأثیر گزار است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل در بازدید از مراکز فرهنگی هنری نمین، بیله سوار و جعفرآباد، با مسئولان این شهرستان‌ها در راستای توسعه و ارتقا فعالیت‌های کانون دیدار و گفتگو کرد.

احدزاده در دیدار با حجت‌الاسلام اصغر جدایی امام‌جمعه شهرستان مرزی بیله سوار، با یادآوری موفقیت‌های روزافزون اعضای کانون در فراخوان‌ها و جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی،  تصریح کرد: خوشبختانه نگرش و همراهی‌ ارزنده امام‌جمعه شهرستان مرزی استان با فرآیندهای فرهنگی و آموزشی به‌ویژه در حوزه کودکان و نوجوانان، در کنار نگرش عالمانه و حمایتی فرماندار این منطقه مرزی، بستر فرهنگی مناسبی در راستای توجه بیش‌ازپیش به کانون فراهم آورده است که قطعاً در رونق فعالیت‌های آن مؤثر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایطی که پدیده‌های اجتماعی و بروز فناوری‌های نوین در شکل زندگی اجتماعی تغییرات شگرف و عمیقی را سبب شده، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطمئن‌ترین، مفیدترین و مؤثرترین مأمن برای پرورش شهروندانی خلاق و دارای مهارت‌های برجسته زندگی و همچنین فرهنگی، هنری و ادبی است و این مهم زمانی پررنگ‌تر جلوه گری می‌کند که حمایت‌های مادی، معنوی و ترغیبی بیش از گذشته نسبت به کانون برجسته شود.

گفتنی است، مدیرکل کانون استان اردبیل در ادامه نشست‌های جداگانه با فرماندار بیله سوار و بخشدار جعفرآباد بر روند ارتقایی فعالیت‌های کانون در ارائه خدمات به جامعه هدف تأکید نمود.

لازم به توضیح است در شهرستان مرزی بیله سوار دو مرکز فرهنگی هنری کانون فعال است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =