برگزاری کارگروه ایمن‌سازی مراکز در کانون خراسان جنوبی

در ادامه برگزاری جلسات کارگروه ایمن‌سازی مراکز فرهنگی هنری کانون در سطح استان خراسان جنوبی، ارتقای ایمنی ساختمان‌های مراکز مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در این نشست با تأکید بر اهمیت توجه به ایمن سازی ساختمان‌های کانون گفت: مراکز فرهنگی هنری کانون در طی روز پذیرای حضور کودکان و نوجوانان بسیاری هستند و توجه به حفظ امنیت جانی آنان در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی بسیار ضرورت دارد.

حمیدی اضافه کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه اعضا با هدف ارتقای دانش و آگاهی کودکان و نوجوانان در پیشگیری بروز حوادث، از اولویت‌های کانون استان از ابتدای سال 97 بود.

وی از اعضای کارگروه ایمن سازی خواست با بررسی دقیق‌تر مشکلات ایمنی مراکز فرهنگی هنری استان، اقدامات لازم را در جهت رفع مشکل انجام دهند و با توجه به پیچیدگی و تخصصی بودن این موضوع از افراد با تخصص ویژه استفاده کنند.

مدیر کل کانون استان در ادامه این نشست بر توجه مربیان کتاب‌خانه‌های سیار در بررسی روزانه وضعیت ایمنی خودروهای سیار تأکید کرد و گفت: برنامه‌ریزی واقع‌بینانه و انجام اقدامات لازم در پیشگیری از حوادث یکی از وظایف مربیان سیار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =