کد خبر: 285397
تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
دو مدیرکل جدید در کانون منصوب شدند

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور احکام جداگانه‌ای، دو مدیرکل کانون استان‌های ایلام و کهگیلویه و بویراحمد را منصوب کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فاضل نظری در این احکام، مهدی جمالی و کبری اخلاقی‌نیا را به ترتیب به عنوان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان‌های ایلام و کهگیلویه و بویراحمد منصوب کرد.

نظری در احکام مدیران‌کل استانی بر شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان به‌عنوان هدف محوری کانون تاکید کرده و از آن‌ها خواسته‌ است برای تحقق این امر ضمن ایجاد محیطی پرنشاط و امیدبخش از ظرفیت‌ دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون نیز بهره گیرند.

مدیرعامل کانون همچنین بر اهمیت تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضائات فرهنگی بومی تاکید کرده است.

بر اساس این خبر، کبری اخلاقی‌نیا دانشجوی دکتری روان‌شناسی تربیتی جایگزین محمود پیروزه شده است که از مرداد ۹۷ تاکنون سرپرستی اداره‌کل کانون کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفته بود.

گفتنی است مهدی جمالی نیز که سابقه تدریس در دانشگاه‌های آزاد، پیام‌نور و فنی حرفه‌ای و همچنین معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام و... را در کارنامه خود دارد به جای حبیب‌الله بخشوده عهده‌دار مسئولیت مدیرکلی کانون ایلام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =