مراسم تکریم و معارفه مدیر کل کانون استان ایلام برگزار می شود

مراسم تکریم و معارفه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام به زودی طی یک ویژه برنامه رسمی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام،مراسم تکریم و معارفه مدیر کل کانون استان ایلام به زودی با حضور مسئولین کشوری و استانی برگزار می شود.براساس این گزارش در این مراسم قرار است احکام مهدی جمالی به عنوان مدیر کل کانون استان ایلام و حبیب الله بخشوده به عنوان مشاور ادبی مدیر عامل کانون کشور احکام خود را دریافت کنند.

در این مراسم حبیب الله بخشوده که سابقه چند سال مدیر یت کانون استان،تدریس در دانشگاههای مختلف،تدریس در مدارس مختلف،و تالیف چندین کتاب و دبیری چندین کنگره را در کارنامه خود دارد به عنوان مشاور ادبی مدیر عامل معرفی خواهد شد و مهدی جمالی نیز که سابقه تدریس در دانشگاه‌های آزاد، پیام‌نور و فنی حرفه‌ای و همچنین معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام و... را در کارنامه خود دارد به جای حبیب‌الله بخشوده عهده‌دار مسئولیت مدیرکلی کانون ایلام می شود.

فاضل نظری مدیر عامل کانون کشور دراین احکام بر شکوفایی استعدادها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان به‌عنوان هدف محوری کانون تاکید کرده و از آن‌ها خواسته‌ است برای تحقق این امر ضمن ایجاد محیطی پرنشاط و امیدبخش از ظرفیت‌ دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون نیز بهره گیرند.

مدیرعامل کانون همچنین بر اهمیت تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها، توجه به ابزارها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدف‌مند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضائات فرهنگی بومی تاکید کرده است.

تازیخ دقیق مراسم تکریم و معارفه این دو مسئول به زودی از طریق سایت رسمی کانون استان و رسانه های گروهی به اطلاع مردم ایلام خواهد رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =