معاون آموزشی و مشاور رییس کانون زبان ایران منصوب شدند

رییس کانون زبان ایران با صدور حکمی علیرضا اسلامی را به عنوان معاون آموزشی و علی پیرهانی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مصطفی مومنی در حکم علیرضا اسلامی، آموزش را رکن اصلی هویت کانون زبان ایران دانسته که همواره مورد توجه بوده و تمرکز بر روش‌های نوین یادگیری بر اساس نظریات جدید را مهمترین وظیفه معاون جدید و همکاران وی عنوان کرده است.

بهبود سیاق تدریس در کلاس‌ها، ارتقای سطح مهارت‌های معلمی مدرسان، تمرکز بر کاربردی کردن آموزش‌ها و توجه به تنوع بخشی آموزش زبان مبتنی بر نیازسنجی منطقه‌ای، آمایش سرزمینی و جمعیتی برای توسعۀ مراکز کانون زبان و توجه به بازمهندسی فرآیندهای جذب و نگهداشت مدرسان از جمله انتظاراتی است که رییس کانون زبان ایران در این حکم بر آن‌ها تاکید کرده است.

گفتنی است، پیش از این محمدرضا سهرابی این سمت را بر عهده داشت.

هم‌چنین در حکم علی پیرهانی آمده است: «امید است با توجه و التفات به الزامات خاص کانون زبان ایران، سایر همکاران این مجموعه فخیم را در اعتلای بیش از پیش این نام پر افتخار، مساعدت کنید.»

پیرهانی دارای مدرک دکتری در رشتۀ آموزش زبان انگلیسی است. وی مسلط بر ۲۲ زبان زندۀ دنیاست و تنها ایرانی است که زندگی‌نامۀ وی در کتاب‌های اینترچنج دانشگاه کمبریج چاپ شده است.

پیرهانی پیش از این مسئولیت‌هایی همچون مدیریت کار گروه زبان‌های خارجه شعبۀ بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ریاست طرح دیده‌بان زبان فارسی شورای‌عالی امور ایرانیان خارج از کشور، مدیریت باشگاه مترجمان خبرگزاری آریا، معاونت پژوهشی سازمان سینا طاهر و... را بر عهده داشته است.

 وی همچنین به عنوان مشاور در دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علوم پزشکی ایران، فرودگاه امام خمینی‌(ره)، گروه اجتماعی شبکه سوم صدا و سیما، بنیاد نهج‌البلاغه، هواپیمایی معراج، موسسۀ فرهنگی کشورهای اعضای اکو و... مشغول به فعالیت بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =