بازدید مدیرکل کانون استان اردبیل از مجتمع کانون تبریز

مدیرکل کانون پرورش فکری استان اردبیل با حضور در مجتمع کانون تبریز در خصوص همکاری‌های مشترک با مدیرکل کانون آذربایجان شرقی بحث و تبادل‌نظر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، زعفر احدزاده مدیرکل کانون استان اردبیل، با حضور در مجتمع کانون تبریز ضمن دیدار و گفتگو با مربیان این مرکز، جلسه‌ی مشترک با علی بینش مدیرکل کانون آذربایجان شرقی برگزار کرد.

در این جلسه درخصوص برگزاری برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی در سطح اعضا و مربیان مراکز کانون بحث و تبادل‌نظر شد.

زعفر احدزاده در این نشست گفت: تشابهات فرهنگی و تاریخ مشترک و نیز توان عالی دو استان در زمینه‌های مختلف، تعاملات بیش‌ازپیش را موجب شده است.

وی افزود: با عنایت به قرار داشتن این دو استان و چهار استان آذربایجان غربی، زنجان، گیلان و قزوین در قالب منطقه یک کشوری و اجرای برنامه‌ها، جشنواره‌ها و مهرواره های مشترک، زمینه همفکری برای اتخاذ راهکارهای توسعه‌ای را بیش از هر زمان دیگری فراهم آورده است.

مدیرکل کانون استان اردبیل خاطرنشان کرد: بحث در خصوص تجمیع راهکارهای پیشنهادی مؤثر و ارتقایی به سازمان مرکزی و نیز تعریف فعالیت‌ها و مهرواره های مشترک در راستای ارائه خدمت به جامعه هدف با رویکرد کمک به پرورش شهروندان خلاق از محورهای این نشست مشترک بود.

همچنین، تبادل تجربه‌های موفق در زمینه‌ی فعالیت‌های صورت‌گرفته در طول سال از دیگر محورهای این جلسه بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =