بررسی ساماندهی شیفت کاری مراکز فرهنگی‌هنری کانون سمنان

جلسه شورای فرهنگی با رویکرد ساماندهی شیفت کاری مربیان و اولویت‌بندی برنامه‌های دهه‌ی فجر در کانون پرورش فکری سمنان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان سمنان، جلسه شورای فرهنگی با حضور اعضای شورا، صبح دوشنبه هشتم بهمن‌ماه ۱۳۹۷ برگزار شد.

محمد ناظری سرپرست اداره‌کل کانون استان سمنان، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل(ره)، هدف از اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را آشنایی با ارزش‌ها و مفاهیم انقلاب، عنوان و تأکید کرد: برنامه‌ریزی و بسترسازی مناسب برای آشنایی هرچه بیشتر کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و خدمات انقلاب اسلامی و الگوسازی مناسب به‌منظور هدایت مخاطبان در راستای پیش‌بُرد اهداف انقلاب از وظایف و رسالت مربیان کانون پرورش فکری است.

ناظری با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران با هیچ انقلابی در دنیا قابل قیاس نیست، تأکید کرد: پیام انقلاب، مفاهیم و ارزش‌های آن بایست از طریق زبان هنر به کودکان و نوجوانان انتقال داده‌شود.

وی در ادامه افزود: وظیفه‌ی تک‌تک کارکنان و مربیان است که به‌عنوان سفیر نمونه‌ی نظام جمهوری اسلامی، پاسدار خون شهیدان عرصه‌ی انقلاب، جنگ تحمیلی و مدافعین حرم باشند.

سرپرست اداره‌کل کانون استان سمنان با اشاره به این‌که کار فرهنگی، نیاز به زمان دارد و شاید برای رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب در بلندمدت روی دهد بر نیازسنجی و انجام فعالیت پژوهشی ویژه کودکان و نوجوانان تأکید و خاطرنشان کرد: باید نیاز اصلی مخاطب کودک و نوجوان در این برهه‌ی زمانی مشخص شود تا بر اساس آن، اولویت‌بندی نیازها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

ناظری در پایان تصریح کرد: ملاک اصلی تمامی فعالیت‌ها کیفیت باشد نه کمیت و برای افزایش بهره‌وری بیش‌تر، نسبت به ساماندهی شیفت کاری مربیان مراکز فرهنگی‌هنری اقدام شود.

گفتنی است؛ در ادامه، اعضای شورای فرهنگی درخصوص راه‌اندازی دو انجمن هنرهای تجسمی(نقاشی) و قصه‌گویی و هم‌چنین برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در راستای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ارائه نظرها و پیشنهادهای خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =