معرفی دستاوردهای کانون در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی

مراکز کانون استان تهران همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر، چهل سالگی انقلاب را با معرفی دستاوردهای فرهنگی، هنری و ادبی کانون جشن می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ۶۰ مرکز فرهنگی هنری کانون استان از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ ضمن برگزاری جشن‌هایی به این مناسبت، فعالیت‌ها و دستاوردهای کانون را به مخاطبان کودک، نوجوان و خانواده‌ها معرفی می‌کنند.

بنا براین گزارش، مربیان با هدف آشنا سازی کودکان و نوجوانان با آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و افزایش امید و پویایی در میان نسل آینده، ویژه برنامه های متنوعی را از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ویژه دانش آموزان مدارس و ۱۳ تا ۱۶ ویژه کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها اجرا می کنند.

معرفی دستاوردهای کانون همچون تولیدات فیلم، انیمیشن و کتاب، موفقیت های کودکان و نوجوانان عضو مراکز کانون تهران در سطح ملی و بین المللی و معرفی دستاوردهای ارزنده انقلاب اسلامی با اجرای فعالیت هایی همچون نمایش فیلم، قصه گویی، بازدیدهای گروهی، معرفی وقایع و ... از جمله این برنامه‌ها است.

همچنین ویژه‌برنامه « چهل برگ» روز پنج‌شنبه ۱۸ بهمن‌ماه به صورت هم‌زمان در سه مرکز ۱۵، ۲۱ و ۴۰ کانون تهران، با برنامه‌هایی شاد و متنوع ویژه مخاطبان کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

شاد پیمایی کودکان و نوجوانان همراه با فرفره‌های رنگی، برپایی ایستگاه کاردستی، نقاشی و مسابقه، قرائت بیانیه کودکان با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نثار گل به مزار مطهر شهدای گمنام، اجرای سرود و نمایش و...از برنامه‌های این روز است.

از دیگر برنامه‌های مراکز کانون تهران در ایام دهه فجر، برپایی نمایشگاه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی اعضا و مربیان است که تا بیست و دوم بهمن‌ماه میزبان علاقه‌مندان خواهند بود.

۶۰ مرکز فرهنگی هنری کانون استان از  ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه با برگزاری جشن‌ها و ویژه برنامه‌هایی متنوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =