اجرای ۵۰۰ برنامه ویژه کودکان و نوجوانان در خراسان جنوبی

مدیر کل کانون خراسان جنوبی از اجرای بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه در ایام الله دهه مبارک فجر در کارگروه کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان صبح 8 بهمن 1397 در نشست خبری با خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت:  بیش از ۵۰۰ ویژه برنامه در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح استان به همت دستگاه‌های عضو کارگروه کودک و نوجوان در قالب فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

 مسئول کارگروه کودک و نوجوان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، نواختن زنگ انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا،‌ ایثارگران و شهدای مدافع حرم، دیدار اعضای کانون با مسئولان استانی و شهرستانی، دعوت از والدین شهدا برای بازگویی خاطرات برای کودکان و نوجوانان، تجلیل از اعضای موفق ادبی، هنری و فرهنگی، برگزاری مهرواره نمایش عروسکی و...  را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

 مدیر کل کانون استان تصریح کرد: برپایی ایستگاه نقاشی در حاشیه راه‌پیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری مسابقات متعدد فرهنگی، یادواره شهدای عضو کانون ، مشارکت فعال در نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب ،اعزام کاروان‌های فرهنگی کانون به مناطق محروم و حاشیه شهر  همراه با روایت قصه های انقلاب و... از دیگر این برنامه‌هاست.

 حمیدی در پایان سخنانش برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی، جشنواره بازی‌های فکری و اهدای ۲ هزار جلد کتاب به کودکان و نوجوانان مناطق روستایی، عشایری را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =