سفر مدیر کل کانون خراسان جنوبی به روستای عشایری افضل‌آباد برای پاسخ به نامه‌ی یک عضو

مدیر کل کانون خراسان جنوبی با دریافت نامه‌ای، از «طاهره اردونی» عضو کتاب‌خانه سیار روستایی نهبندان در روستای عشایری افضل‌آباد، به این روستا سفر کرد تا از نزدیک با اعضای این کتاب‌خانه گفت‌وگو کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، با ارسال نامه‌ای از یکی از اعضای کتاب‌خانه سیار روستایی نهبندان به نام «طاهره اردونی» که از طرف دیگر دوستانش در کتاب‌خانه سیار روستایی نهبندان نوشته بود، طاهره حمیدی مدیر کل کانون خراسان جنوبی به روستای عشایری افضل‌آباد سفر کرد تا از نزدیک با اعضای این کتاب‌خانه گفت‌وگو کند.

مدیر کل کانون استان با حضور در جمع اعضای کتاب‌خانه سیار روستایی نهبندان، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار، آنان را به خواندن کتاب و دوستی بیشتر با دنیای کتاب و کتاب‌خوانی دعوت کرد.

  در ادامه اعضای این کتاب‌خانه نیز به بیان خاطرات زیبایی از حضور کتاب‌خانه سیار کانون در روستای افضل آباد پرداختند و از توجه کانون پرورش فکری به ارایه خدمات فرهنگی به ویژه کتاب و کتاب‌خوانی به ویژه روستای عشایری افضل آباد قدردانی کردند.

در ادامه این سفر مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی از مرکز فرهنگی هنری نهبندان بازدید کرد و با برگزاری جلسه شورای فرهنگی برنامه‌های اجرایی فرهنگی، هنری و ادبی مرکز مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

در این سفر، فاطمه آدینی کارشناس مسئول امور فرهنگی، هنری و ادبی، عذرا شهریاری کارشناس آموزش و پژوهش و احسان بلوری کارشناس فرهنگی استان، مدیر کل کانون خراسان جنوبی را همراهی کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =