ویژه‌برنامه‌های دهه فجر کانون پرورش فکری استان کرمانشاه اعلام شد

اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه با اعلام برنامه‌هایی ویژه، به استقبال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می‌رود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی کمیته کودک و نوجوان استان کرمانشاه اعلام شد.

«مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون پرورش فکری و دبیر کمیته کودک و نوجوان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: برنامه‌های جذاب و متنوعی در کلیه مراکز کانون استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

فتاحی گفت: چهل برنامه در چهل مرکز فرهنگی و هنری، شامل برپایی نمایشگاه آثار فرهنگی، هنری و ادبی، اجرای برنامه‌هایی مانند: نمایش فیلم، دعوت از سخنرانان و کارشناسان مرتبط، نمایش فیلم، معرفی وقایع، سرود، نمایش عروسکی، برپایی نمایشگاه کتاب،... از برنامه‌هایی است که در این کمیته مصوب شده است.

مدیر کل کانون استان همچنین افزود: ویژه‌برنامه «جنگ انقلاب» در مراکز 2 و 4 کانون با اجرای برنامه‌های متنوعی مانند؛ مسابقه، نمایش عروسکی، نمایش فیلم، اجرای سرودهای انقلابی، بازدید ازنمایشگاه و محصولات فرهنگی کانون، طراحی و اجرای نمایشگاه ویدئو آرت؛ با عنوان «فریم های ماندگار» از سوی واحد هنر وفناوری مرکز شماره  2 کرمانشاه، ارسال برنامه‌های کتابخوانی، شاهنامه‌خوانی، عروسکی، نمایش فیلم، توزیع کتاب و محصولات فرهنگی توسط واحد سیار کانون در روستاها، عشایر و همچنین مناطق کم‌برخوردار شهر و به صورت ویژه در محله «مراد آباد»،... از دیگر برنامه‌های پیش بینی شده برای روزهای دهه فجر است.

او در ادامه گفت: اجرای سرود نمایش «بوکه‌بارانه» و گروه بزرگ سرود موسیقی کانون در تالار انتظار در اواخر بهمن ماه را از برنامه‌های مهم و ویژه این کمیته عنوان کرد.

اجرای ویژه‌برنامه خاطره‌نویسی انقلاب در مرکز شماره 13 کانون پرورش فکری کرمانشاه با عنوان «روزهای سرخ، خاطرات سبز» کاری از مرکز آفرینش‌های ادبی کانون استان، افتتاح سالن سینمای مرکز کانون پرورش فکری قصر شیرین، برپایی غرفه کارگروه ستاد چهلمین سال در محل دائمی نمایشگاه‌های استان با معرفی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری توانمندی‌ها و دستاوردهای کانون و با حضور هنرمندانه عروسک‌های غول‌پیکر و واحد نمایشی استان، معرفی قهرمانان فرهنگی، هنری و ادبی کودک و نوجوان مراکز،... از برنامه‌هایی است که در طی روزهای دهه فجر اجرا می‌شود.

برنامه «اعضای دیروز، چهره‌های موفق امروز» که در آن به معرفی چهره‌هایی پرداخته می شود که در سال های دور عضویت کانون را داشته اند و اکنون، به عنوان چهره‌های مطرح در مناصب فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فعال هستند.

دیدار با خانواده معظم شهدا و غبار روبی از مزار متبرک شهدا در سراسر استان، برپایی کارگاه‌های تخصصی عروسک‌سازی، ادبی (شعر و داستان )، نقاشی، سفالگری، کاردستی و...در کلیه مراکز کانون پرورش فکری استان کرمانشاه، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه با نصب بزرگترین پرچم انقلاب(این پرچم با اثر انگشتان مردم مزین خواهد شد)، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه؛ حضرت آیت الله علما با حضور ایشان در مرکز شماره 10 کانون (خانه موزه جلیلی)،...نیز به عنوان ویژه برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کرمانشاه معرفی شده است.

توجه ویژه به ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و برپایی برنامه‌هایی متناسب با این روزها نیز در کلیه مراکز کانون استان کرمانشاه برقرار خواهد بود.

بر همین اساس، تبلیغات وسیع رویدادهای دهه فجر و همچنین کمیته کودک و نوجوان ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، از طریق انعکاس در  تبلیغات محیطی( بنر و پوستر)، تلویزیون شهری این اداره کل و همچنین در شبکه‌های اجتماعی،..از روزهای گذشته آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =