معرفت جامعه به خدمات کانون توسعه یابد

دکتر اسماعیلی رییس مجمع نمایندگان مازندران با حضور در کانون پرورش فکری مازندران گفت: باید معرفت جامعه به خدمات و وظایف کانون توسعه یابد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، علی اسماعیلی، نماینده نور و محمودآباد به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در بازید از این اداره‌کل و آشنایی با واحدها و فعالیت‌های صورت گرفته در این دستگاه فرهنگی حوزه کودک ونوجوان ؛ نقش کانون پرورش فکری را در حوزه فرهنگ موثر عنوان کرد و افزود: کانون فرصت است، برنامه‌های آن تحسین برانگیز بوده  و می بایست بر این اساس شناخت جامعه و کودکان ونوجوانان از فعالیت‌ها و خدمات صورت گرفته در این مجموعه  تقویت و توسعه یابد.

وی در راستای حمایت از برنامه‌ها و خدمات فرهنگی کانون پیشنهاد برگزاری همایشی با حضور مسوولان و نمایندگان استان در این دستگاه راه ارایه نمود و اظهار داشت: می توان در این برنامه ضمن معرفی اهداف و ظرفیت‌های کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان، حمایت‌ و همراهی مسوولان و صاحب‌نظران را با اهداف کانون همراه نمود.

 وی هم‌چنین  از مرکز فرهنگی و هنری شماره 3 کانون ساری  و دفتر مدیریت کانون زبان استان دیدن کرد و با صحبت با مربیان و کارشناسان این مرکز با فعالیت‌های آن آشنا شد.

دیدن  سینما کانون ساری و امکانات تخصصی نمایش در این سینما از دیگر بخش‌های بازید نماینده نور و محمودآباد بود.

اسماعیلی راه‌اندازی این سینما را نشانه درایت فرهنگی کانون در ایجاد نشاط اجتماعی و  ایجاد فرصت اقتصادی  به نفع  اهداف عالیه کانون عنوان کرد  که می تواند در حوزه فرهنگی و اجتماعی مفید باشد.

مدیر کل کانون مازندران نیز در ابتدای این نشست گزارشی از اهداف، برنامه‌ها و چشم انداز دستگاه متبوعش در استان ارایه کرد و با بیان فعالیت‌های چهل گانه کانون در حوزه فرهنگی، هنری و ادبی؛  توجه به حوزه فرهنگ و حفظ و انتقال موثر فرهنگ بومی و محلی به کودکان ونوجوانان را برنامه‌ شاخص  استانی  در کانون عنوان کرد.

محمد علی یزدان شناس با تاکید بر اینکه همه فعالیت‌های کانون واسطه تربیتی هستند تصریح کرد: ماموریت کانون پرورش انسان خردمند و اجتماعی است  و تجربه نیم قرن فعالیت این نهاد، ثابت نموده که اعضای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان به نسبت سایر هم‌سالان از هوش اجتماعی و هیجانی بیشتری برخوردارند.

مدیر کل کانون مازندران در بخش دیگری از صحبت‌های خود از رییس مجمع نمایندگان استان خواست ضمن حمایت بیشتر از کانون؛  نگاه قوه مقننه  در مصوبات حمایتی از این مجموعه فرهنگی  توسعه یابد.

عنوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =