معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان معارفه شد

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در گردهم آیی مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری این نهاد فرهنگی در اهواز معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی خوزستان، در گردهم آیی مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری کانون خوزستان که ظهر امروز با حضور مدیرکل، معاون اداری مالی و جمعی از کارشناسان کانون استان خوزستان، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مدیر کانون زبان خوزستان در اهواز برگزار شد؛ شعله پرند به‌عنوان معاون فرهنگی کانون خوزستان معرفی شد.

شعله پرند دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات فارسی است و 28 سابقه کاری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان دارد.

وی از سال 1368 وارد کانون شده است و تا پیش از این در سمت‌های مربی، مربی مسئول فرهنگی و کارشناس و کارشناس مسئول فرهنگی در این نهاد فرهنگی فعالیت کرده است.

در متن حکم معاون فرهنگی کانون که از سوی وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان صادر شده، آمده است؛ " نظر به شایستگی‌ها و سوابق ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به‌عنوان معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان منصوب می‌شوید.

امید است ضمن ملاحظه و تبیین ظرفیت‌های سرشار و متنوع فرهنگی استان با رویکرد هویت بخشی به کودکان و نوجوانان این سامان، فرصت تحقق اهداف کانون بیش از پیش فراهم گردد و در این رهگذر گام‌های مؤثری برداشته شود."

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =