نخستین رویداد فصلی ادبی «خلوت اُنس» در اهواز برگزار شد

نخستین رویداد فصلی ادبی «خلوت اُنس» با محوریت مسابقه حفظ و خوانش غزلیات حضرت حافظ، امروز پنج‌شنبه ۱۱بهمن‌ماه ۱۳۹۷ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۵ اهواز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون
خوزستان،نخستین رویداد فصلی ادبی «خلوت اُنس» با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی، جمعی از کارشناسان، مربیان و اعضا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در مرکز فرهنگی هنری شماره 5 اهواز برگزار شد.
وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این برنامه با قدردانی از مسئول و مربیان فرهنگی و ادبی مرکز ۵ اهواز گفت: کانون نام آوران فرهنگی هنری و ادبی سرشناسی به کشور معرفی کرده و ما تلاش می‌کنیم  با برگزاری برنامه های فاخر فرهنگی هنری ادبی در کشف و پرورش کودکان و نوجوانان مستعد قدم های خود را استوار برداریم.
وی با اشاره به این‌که از این پس هر فصل در شهرستان اهواز یک رویداد فصلی برگزار خواهد شد پیشنهاد کرد: در فصل بهار سال ۱۳۹۸، در ۲ اردیبهشت ماه، رویداد فصلی ادبی کانون با محوریت حفظ و خوانش غزلیات قیصر امین‌پور برگزار شود.
کیانی در ادامه یادآور شد: انجمن ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در شهرستان گتوند نیز در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ با نام قیصر امین‌پور در مرکز فرهنگی هنری کانون گتوند راه‌اندازی خواهد شد.
ـ برگزیدگان مسابقه حفظ و خوانش غزلیات حضرت حافظ در نخستین رویداد فصلی ادبی معرفی شدند
در این رویداد ادبی، رویا پروین و داوود رضا کاظمی هیئت داوران این مسابقه در بخش اعضا، ابوالفضل روشن افشار، پریا حلاج و مطهره صدیقی به ترتیب از مراکز فرهنگی هنری کانون شماره یک، سه و پنج اهواز را به عنوان برگزیدگان اول تا سوم معرفی کردند.
در این بخش همچنین زهرا دهقانی از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ و  یگانه بحرینی عضو مرکز کانون شماره سه اهواز شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش مربیان مسابقه حفظ و خوانش غزلیات حضرت حافظ در نخستین رویداد فصلی ادبی «خلوت اُنس»، فاطمه رشیدی، برگزیده اول، مهرناز شهرکی برگزیده دوم و مرجان نوروزی زاده  برگزیده سوم را کسب کردند. 
زهرا حاجیان زاده و طیبه پور بصیری نیز در این بخش شایسته تقدیر شناخته شدند.
در این مراسم همچنین جشن یک‌سالگی فعالیت انجمن ادبی صبا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار شد.
گفتنی است: در نخستین رویداد فصلی ادبی «خلوت اُنس»، ۵۷ عضو و ۱۳ مربی مراکز فرهنگی هنری کانون شهرستان اهواز با محوریت مسابقه حفظ و خوانش غزلیات حضرت حافظ با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =