همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهار محال و بختیاری برگزار می شود

آثارفرهنگی، هنری و ادبی اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با شعار «افتخار به گذشته، امید به آینده» در مراکز کانون به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان: فرزاد رحیمی با اشاره به توانمندی های کودکان و نوجوانان استان در زمینه های فرهنگی، هنری و  ادبی و فعالیتهای اعضا در مراکز کانون افزود: طی گرامی داشت ایام مبارک دهه ی فجر در بیست و یک نمایشگاه فرهنگی در استان قرار است بیش از 9 هزار اثر از کودکان و نوجوانان  به نمایش گذاشته شود.

وی در این باره ادامه داد در این نمایشگاهها که در دو بخش اعضای ثابت و اعضای کارگاههای تابستانه برگزار می شود: قرار است 42 فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی از کودکان و نوجوانان استان در معرض دید عموم قرار گیرد.

مدیر کل کانون اجرای ایستگاههای فرهنگی، هنری در کنار این نمایشگاه ها را از دیگر امکانات فراهم شده توسط کانون در این ایام عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاهها ایستگاه های متنوع فرهنگی، هنری  و ادبی جهت استفاده عموم کودکان و نوجوانان بازدید کننده از نمایشگاه تعبیه شده است.

فرزاد رحیمی با اشاره به  استقبال دانش آموزان از نمایشگاه های کانون بیان کرد: در سالهای گذشته دانش آموزان مدارس بیشترین آمار بازدید از این نمایشگاهها را به خود اختصاص داده اند و با هماهنگی های انجام شده توسط مراکز کانون و مدارس شهرستان های مختلف، پیش بینی می شود بیش از 15 هزار دانش آموز دختر و پسر در مقطع دبستان از این نمایشگاه ها بازدید کنند.

گفتنی است در این نمایشگاه ها آثاری چون نقاشی، کلاژ، مجسمه سازی، خوشنویسی، نشریه دیواری،عروسک سازی،  کار با دور ریختنی ها و دست سازه های متنوع اعضا در قالبها و تکنیک های مختلف با موضوعات آزاد و انقلاب به نمایش گذاشته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =