فعالیت‌های کانون در تماشاخانه سیار« پیک امید» معرفی می‌شود

مربیان کانون استان تهران با حضور در پایگاه کانون« تماشاخانه سیار» در باغ موزه‌ دفاع مقدس، به اجرای قصه گویی، مسابقه و دیگر برنامه های فرهنگی و هنری پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، مربیان کانون تهران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از۱۱ تا ۱۹ بهمن در تماشاخانه سیار کانون به اجرای برنامه می‌پردازند.

بنا بر این گزارش، این تماشاخانه‌ سیار کانون با عنوان «پیک امید » به مدت هشت روز در ایام دهه فجر در باغ موزه‌ دفاع مقدس مستقر است و در نوبت صبح، اجرای قصه‌گویی، مسابقه، نقالی، نمایشنامه‌خوانی و... توسط مربیان و کارشناسان فرهنگی و هنری کانون تهران برای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان اجرا می‌شود.

بر همین اساس، در این برنامه که اجرای صحنه‌ای آن بر عهده صادق کیانی و ساغر لطفی نژاد است، فعالیت‌های کانون و دستاوردهای پنجاه‌ساله آن به مخاطبان این نمایشگاه معرفی می‌شود.

همچنین قصه‌گویان توانمند کانون تهران با مضامین وحدت، اتحاد، همدلی و... در این برنامه به اجرای قصه‌گویی می‌پردازند و در بخش‌های دیگر، آموزش ساخت کبوتر به شیوه کاغذوتا توسط مربیان به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

پاییزه طاهری، امیرحسین افکاری، زهرا پرسه، زهرا عبدالهی، مریم شمس الهی، زینب علوی و الهه تاجیک ازجمله مربیان حاضر در این برنامه هستند.

همچنین اجرای بازی نمایشی با عنوان «تاکسی ۵۷» و برگزاری مسابقات جذاب و مهیج از دیگر برنامه‌های اجراشده در تماشاخانه‌ سیار کانون در ایام مبارک دهه فجراست.

از دیگر برنامه‌های این پایگاه که به همت مرکز تولید تئاتر کانون و روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در نوبت عصر برگزار می‌شود، اجرای تئاتر کودک و پخش فیلم‌های کوتاه از دستاوردهای کانون است.

گفتنی است «پیک امید» کانون در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۱۱ تا ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح  و ۱۴ تا ۱۷ در باغ موزه‌ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =