کد خبر: 285568
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
بازدید 620
برگزیدگان دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» کانون معرفی شدند

اعضا برگزیده کانون استان همدان در هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی «آفرینش» در رشته‌ها و رده‌های سنی مختلف از سوی اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل  کانون استان همدان، بیش از ۳۰۰ کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌هنری کانون در این دوره از دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش در رده‌های مختلف سنی ۴ تا ۱۸ سال موفق به دریافت رتبه‌های برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند.

گفتنی است 1هزار و ۲۸۹ اثر رشته‌ی نقاشی در چهار گروه سنی (۴تا۶)، (۷‌تا۹)، (۱۰تا۱۲) و (۱۳تا۱۸) سال به دبیر خانه ارسال شده است در رشته‌ نقاشی بوده‌ که در نهایت ۳۰۵ اثر به عنوان برگزیده از میان این آثار انتخاب شده‌اند.

که ازبین آنها ۱۲ عضو کانون به عنوان برگزیده معرفی شدند، ۲۰ نفر شایسته دریافت دیپلم افتخار و ۳۷ کودک و نوجوان نیز برای دریافت لوح تقدیر رشته‌ی نقاشی انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش در رشته نقاشی کمند افشار کهنی عضو مرکز سه همدان و فرشته عبدلی جوان از مرکز شیرین سو عنوان برگزیده و باران محمودی از بهار، عباس وثوقی مهر عضو مرکز دو همدان و النا محمد علیپور از مرکز شیرین سو شایسته دریافت دیپلم افتخار و فاطمه محمدی از مرکز شیرین سو شایسته دریافت لوح تقدیر نقاشی را به خود اختصاص دادند.

در رشته سفال متین جدیان عضو مرکز یک همدان شایسته دریافت لوح تقدیر و در رشته خوشنویسی مبینا تیموری از تویسرکان و محمد حسین شکری از یک ملایر بعنوان برگزیده ، علی فرهادی عضو تویسرکان و فاطمه رجبی عضو مریانج شایسته دریافت دیپلم افتخار را کسب کردند.

در رشته عروسک سازی نیز شیدا فراشی عضو کتابخانه سیار روستایی نهاوند شایسته دریافت لوح تقدیر این رشته را به خود اختصاص داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =