تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی محور برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر

مدیر کل کانون استان، با تشریح برنامه‌های مراکز کانون به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی، تبیین دستاوردهای انقلاب را محور مهم برنامه‌های این مناسبت اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی علی بینش با بیان این‌که به مناسبت چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی، ده‌ها عنوان برنامه در مراکز کانون استان برگزار خواهدشد، تاکید کرد: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، محور اصلی این فعالیت‌هاست.

وی در عین حال افزود: محتوای این برنامه‌ها و فعالیت‌ها به گونه‌ای طراحی و تنظیم شده است که کودکان و نوجوانان بیش از پیش با مفاهیم و مبانی انقلاب اسلامی آشنا شوند.

بینش برپایی نمایشگاه هنری شعارهای دوران انقلاب اسلامی، خاطرات ۹۰ ثانیه‌ای از دوران انقلاب و فراخوان ادبی چلچراغ انقلاب اسلامی در سطح استان را از جمله برنامه‌های این مناسبت عنوان کرد و افزود: کودکان و نوجوانان به همراه مربیان مراکز کانون در طول ایام ا... دهه فجر ضمن حضور در مزار شهدا و مراسم عطرافشانی گلزار شهدا با خانواده‌ی معظم شهدا دیدار خواهند داشت.

 وی برگزاری ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه‌ی فجر با حضور خانواده‌ها، مسئولان شهرستان و بازدید روزانه‌ی دانش‌آموزان از کانون و حضور آنان در کارگاه‌های هنری و ادبی را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی انقلاب دانست و در عین حال تاکید کرد: در این بازدیدها برنامه‌های متنوع دیگری نظیر خاطره‌گویی، معرفی کتاب و قصه‌گویی نیز برگزار می‌شود.

بینش اجرای مسابقه‌ی ویژه‌ی روزشمار انقلاب اسلامی را از برنامه‌های ابتکاری مراکز کانون آذربایجان شرقی به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر عنوان کرد.

وی به برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی کانون در مسیر راهپیمایی یوم‌ا... ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: کانون استان در تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان شرقی همزمان با راهپیمایی یوم‌ا... ۲۲ بهمن فعالیت‌های مختلفی را در قالب غرفه‌های هنری و ادبی تدارک دیده‌است.

مدیر کل کانون آذربایجان شرقی به حضور فعال کانون استان در برنامه‌های استقبال از آفتاب به مناسبت ۱۲ بهمن و آغاز ایام ا... دهه‌ی فجر اشاره‌کرد و از استقبال گسترده‌ی خانواده‌ها از برنامه‌های کانون در مراسم کوهپیمایی که روز جمعه ۱۲ بهمن ماه در تبریز برگزار شد خبرداد.

وی اظهار امیدواری کرد، فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون گامی ارزشمند در مسیر آشنایی کودکان و نوجوانان با اهداف، مبانی و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =