جورچین سازی شعارهای انقلابی و فاطمی در مرکز شماره ۲ کانون مشگین شهر

به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه، ویژه‌برنامه‌ای با عنوان«جورچین سازی شعرهای انقلابی و فاطمی» در مرکز شماره دو کانون پرورش فکری مشگین شهر با حضور اعضای پسر، مربیان و معلمان برگزار شد.

ابتدای برنامه لیلا مستعلی زاده مربی مسئول مرکز ضمن خوش‌آمد گویی به اعضا و دانش آموزان، به ماه بهمن و مناسبت‌های آن اشاره و با کمک اعضا در مورد ویژه‌برنامه‌هایی که همه‌ساله از ۱۲ تا ۲۲ بهمن‌ماه در مکان‌های فرهنگی شامل مدارس، کانون، ادارات و... برگزار می‌شود، با آن‌ها بحث و گفتگو کرد.

وی در ادامه به معرفی شخصیت حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان رهبر و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پرداخته و شاه خاندان پهلوی را به‌عنوان منفورترین اشخاص دوران پهلوی معرفی و از خطرات و تهدیداتی که به جامعه و مردم وارد ساخته بود برای اعضا سخنرانی کرد.

اشاره به قیام و راهپیمایی مردم، شامل: کودکان و نوجوانان، جوانان و حتی افراد سال‌خورده و  اتحاد و یکدلی مردم، شکل‌گیری شعارهای انقلابی که همگی از بطن جان‌ودل مردم سرچشمه گرفته بودند، مباحث دیگر این گفتگو بود.

مستعلی زاده همچنین با توجه به تقارن ایام اله دهه فجر با ایام فاطمیه در سال ۱۳۹۷، برای اعضا در خصوص مجاهدت‌ها و قیام حضرت فاطمه در اثبات مظلومیت اهل‌بیت(ع) سخنرانی کرده و از اعضا خواست تا در کارگاه جورچین شعارهای انقلابی و فاطمی مشارکت کنند.

گفتنی است، در این کارگاه اعضا به‌صورت انفرادی هرکدام یک شعار انقلابی و فاطمی را برش داده و به سه رنگ «سبز، سفید و قرمز» رنگ کردند و هر کدام شعار خود را با صدای بلند خواندند. در ادامه اعضا هرکدام شعار خود را بر روی پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی چسباندند و با در دست گرفتن پرچم‌های انقلابی سرود ایران را با صدای بلند خواندند و چله انقلاب را با شعار«افتخار به گذشته- امید به آینده» گرامی داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =