گل زار شهدای سلیمانداراب رشت گلباران شد

هم‌زمان با چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، چهارنسل با امام راحل(ره) و شهیدان انقلاب اسلامی پیمانی دوباره ‌بستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، گل‌زار شهدای سلیمانداراب شهر رشت هم‌زمان با چهل‌سالگی انقلاب اسلامی شاهد حضور چهار نسل و تجدید میثاق آنان با بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای همیشه شاهد این نظام بود.

این آیین در سایه حضور مدیرکل، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری و هم‌چنین، دانش‌آموزان مدارس صورت‌گرفت و طی آن، کودکان و نوجوانان ایران اسلامی به هم‌خوانی سرودهای انقلابی پرداختند و لحظه‌های شیرین شور و پیروزی را مروری دوباره‌کردند.

همخوانی سرود های انقلابی

اجرای سرود دبستان شهیده فرحناز شاهد معصومی، قصه‌گویی، شعرخوانی و معرفی کتاب اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر رشت، از جمله برنامه‌های این مراسم بود که با عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان انقلاب اسلامی از سوی حاضران همراه شد.

اجرای سرود دبستان شهیده فرحناز شاهد معصومی
قصه گویی عضو کانون پرورش فکری رشت
معرفی کتاب از سوی عضو کودک کانون

برپایه این گزارش، مراسم تجدید میثاق کودکان و نوجوانان با امام خمینی( ره) و شهیدان انقلاب اسلامی امسال میهمان ویژه‌ای داشت و مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشرارزش‌های دفاع مقدس با تبریک چهلمین سال‌گشت پیروزی انقلاب اسلامی، از دست‌آوردهای ارزش‌مند نظام برای حاضران سخن‌گفت.

عباس بایرامی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گیلان

عباس بایرامی درادامه به مقایسه جایگاه کشورمان در قبل و بعد از انقلاب اسلامی پرداخت و توسعه همه‌جانبه این نظام را مدیون رهبری خردمندانه امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و شهیدان این نظام اسلامی عنوان‌کرد.

این رزمنده هشت سال دفاع مقدس هم‌چنین توصیه‌هایی نیز برای آینده‌سازان ایران اسلامی‌داشت و احترام به بزرگ‌ترها، به ویژه والدین و تحصیل علم و نیل به درجه‌های علمی بالا را از جمله رسالت‌های آینده‌سازان ایران اسلامی دانست.

وی در ادامه از ضرورت‌های مشارکت اجتماعی و حرفه‌آموزی برای حاضران سخن‌گفت و از کودکان و نوجوانان ایران اسلامی خواست تا هم‌چون همیشه در مسیر اهداف و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی ‌گام‌بردارند.

گفتنی است ویژه‌برنامه‌های چهلمین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با شعار«افتخار به گذشته، امید به آینده» در سراسر استان گیلان برگزارمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =