گشایش غرفه کانون در نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب استان همدان

هم‌زمان با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی استان همدان، غرفه دستاوردهای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان همدان، همزمان با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در روز سیزدهم بهمن ماه،  غرفه‌  فعالیت‌ها و معرفی دستاوردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان آغاز به کار کرد.

بر همین اساس کانون پرورش فکری همدان نیز با غرفه نمایشگاهی آثار اعضا در بخش فعالیت‌های هنری در قالب 40 تابلو نقاشی با محوریت معرفی سیر تاریخی انقلاب، ارائه گزارش عملکرد کانون استان در چهل ساله انقلاب با مقایسه جدول نموداری، پخش کلیپ از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی و سایر فعالیت‌ها و بر پایی ایستگاه نقاشی برای کودکان و نوجوانان جهت به تصویر کشیدن وقایع انقلاب حضوری فعال دارد.

علاقه‌مندان می توانند از نمایشگاه و غرفه کانون تا 18 بهمن ماه از ساعت 15 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی واقع در میدان عاشورا بازدید نمایند.

گفتنی است کانون با دارا بودن مسوولیت کارگروه کودک و نوجوان هم‌زمان با دهه فجر به اجرای جشن انقلاب  و برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی با موضوع انقلاب اسلامی در مراکز فرهنگی و هنری در سراسر استان می پردازد.

سید محمود عسگری سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، ربیعه علی محمدی مدیر کل امور بانوان استانداری، بهروز کارخانه‌ای مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان، مهدی اخوان معاون مدیر کل امور اجتماعی استانداری و جمعی از مدیران کل استانی از بازدید کنندگان غرفه کانون در آغازین روز فعالیت بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =