حضور کانون پروش فکری زنجان در نمایشگاه دستاود های انقلاب اسلامی

همزمان با دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی با عنوان شکوه چهل سالگی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و انقلاب اسلامی استان زنجان با عنوان «شکوه چهل سالگی»در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان آغاز به کار کرد.

 این نمایشگاه که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با شعار «افتخار به گذشته؛ امید به آینده» کار خود را از آغاز کرد، با هدف ارائه دستاوردهای دستگاه‌های مختلف استان در طول چهل سال گذشته، میزبان مردم استان زنجان خواهد بود.

در این نمایشگاه که قرار است تا 16 بهمن‌ماه برپا باشد، اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان نیز با حضور خود و ارایه دستاورد­ها و خدمات، از ساعت 10 صبح تا 13.30 ظهر و 16 عصر تا 21 شب پذیرای عموم در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کاسپین زنجان است.

در افتتاحییه این نمایشگاه ضمن بازدید مسوولان عالی استان از غرفه کانون دکتر فتح اله حقیقی استاندار زنجان با هیات همراه از غرفه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بازدید کرد و در جریان دستاورد های  40 ساله ی این اداره قرار گرفت و با تن پوش های دارا و سارا، مستقر در غرفه نیز عکس یادگاری گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =