ایران آینده، چشم به راه کودکان امروز کانون است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: ایران آینده، چشم به راه کودکانی است که امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پرورش می‌یابند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، وحید کیانی در آیین افتتاح جشنواره خوزستان شناسی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی هنری شماره یک امیدیه سخن می‌گفت با بیان این مطلب افزود:  کانون در  چهل سالگی انقلاب اسلامی خصوصا در شهرستان‌ها و روستاها و مناطق محروم فعالیت‌های خود را گسترش داده است تا کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار بتوانند از موهبت‌های کانون برخوردار شوند.
وی در ادامه بیان کرد: فرصت‌سازی کانون برای جلوه‌گری ظرفیت‌ها و ظرافت‌های فرهنگی هنری و ادبی است و کانون با بهره‌گیری از امکانات خود در ۶۵ مرکز ثابت، سیار، پستی و پایگاه‌های فرهنگی خود در این راستا قدم برمی‌دارد.
در این مراسم هم‌چنین فرماندار امیدیه با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: کانون مکانی برای افزایش دانایی و توانایی فکری و کسب مهارت زندگی کودکان و نوجوانان است و فرزندان ما در این مکان فرهنگی به نحوی شایسته با انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی توسط مربیان این نهاد فرهنگی پرورش می‌یابند.
 وی ابراز امیدواری کرد: این انقلاب به دست کودکان و نوجوانان تربیت یافته نظام مقدس جمهوری به انقلاب حضرت مهدی (عجل الله) متصل شود.
در جشنواره خوزستان شناسی که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی هنری شماره یک امیدیه برگزار شد موقعیت جغرافیای، معرفی اقوام، محیط زیست، آداب و رسوم، صنعت، گردشگری، صنایع‌دستی، بازی‌های بومی و محلی، ترانه‌ها و لالایی‌های محلی و دفاع مقدس در قالب ماکت، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، نمایش و نقاشی به نمایش گذاشته شده است.
 گفتنی است: این نمایشگاه از تاریخ ۱۴ تا ۲۵ بهمن‌ماه در محل مرکز فرهنگی هنری شماره یک واقع در خیابان ارشاد، روبروی منازل فرهنگی از ساعت ۸ تا ۱۲ آماده بازدید علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =