کد خبر: 285641
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱
بازدید 438
استقبال کودکان شیرازی از نمایش «شازده وپهلوان»

در سومین روز از دهه مبارک فجر، نمایش عروسکی «شازده وپهلوان» در اداره کل کانون فارس و با حضور دانش‌آموزان اجرا شد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، عاطفه شیروانی، کارگردان این نمایش در گفتگو با روابط عمومی کانون فارس با تأکید بر اهمیت نمایش عروسکی در کانون پرورش فکری گفت: از گذشته تاکنون نمایش عروسکی یکی از ابزارهای قدرتمند در جهت ارتباط با کودکان و نوجوانان بوده است که مفاهیم ارزشمند را به بهترین شکل ارائه می‌دهد. در همین راستا مربیان خلاق کانون پرورش فکری  شیراز در کنار اعضا توانستند با اجرای این نمایش ارتباط خوبی با مخاطب برقرار کنند. عاطفه شیروانی خاطرنشان کرد: همه عوامل دست به دست هم دادند تا با هدف انتقال مفاهیم ارزشمند انسانی، کودکان شیرازی فضای شادی را تجربه کنند.

آهنگسازی این نمایش را فرشید جعفری و طراحی پوستر را سارا صالحی از کارشناسان کانون فارس بر عهده داشته اند. سعیده صراف، مریم حسین زاده، الهام خسروی، مریم کرمانی، مریم مرادی، سمیه کشاورز و احمد غریب خانی عروسک‌گردانی و صداپیشه‌گی نمایش را بر عهده دارند.

نمایش عروسکی «شازده وپهلوان» از 14 تا 17 بهمن، در سالن نمایش اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای علاقه‌مندان اجرا می‌شود.

انجمن نمایش کانون فارس از آذرماه فعالیتش را آغاز کرده و متشکل از اعضای نوجوان، اعضای ارشد و مربیان کانون فارس است که با هدف بالا بردن کیفیت نمایش عروسکی ماهانه کارگاه‌های تخصصی در بخش‌های مختلف نمایشنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری و ساخت عروسک را برگزار می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =