آغاز ویژه برنامه‌های دهه فجر در مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین

هم‌زمان با آغاز دهه مبارک فجر،مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای برنامه‌های متنوع به استقبال این ایام خاطره انگیز رفتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین،‌مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین، با آغاز دهه مبارک فجر،ویژه برنامه‌های مناسبتی متنوعی اجرا کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه،جمعی از اعضای دختر به همراه مربیان به دیدار، «حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان» امام جمعه این شهر رفتند .دراین دیدار که جمعی از مسوولان اقبالیه هم حضور داشتند، درباره چیستی و چرایی انقلاب و دلایل ماندگاری و ثبات آن گفت و گو شد.

در نخستین روز دهه مبارک فجر، مرکز فرهنگی و هنری الوند، با یک همایش شهری به این مناسبت همکاری کرد.

برپایی ایستگاه نقاشی، گریم صورت کودکان و عروسک گردانی از فعالیت‌های کانون در این مراسم بود.بیش از 50 نفر از اعضای کانون در این برنامه حضور داشتند.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین هم در روز 13 بهمن،میزبان 60 کودک پیش دبستانی بود که از برنامه‌های قصه‌گویی انقلابی، معرفی وقایع و ایام ونمایش فیلم بهره‌مند شدند.

کتابخانه سیار روستایی آبیک هم با برپایی جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب این ایام را گرامی داشت

اجرای سود چهلمین بهار توسط گروه سرود مدرسه، همخوانی سرودهای انقلابی، اجرای چند مسابقه ویژه انقلاب، اهدای جایزه به دانش‌آموزان برتر و قرائت پیمان‌نامه دانش آموزان با انقلاب از برنامه‌های این مراسم بود

این مراسم با حضور 85 نفر دانش آموز مدرسه ابتدایی فردوسی در روستای خرم پشته برگزار شد.

مرکز فرهنگی هنری آبیک شماره دو، ویژه برنامه های  دهه فجر 97 را با یک کارگاه کاردستی برای اعضای کودک و نوجوان دختر آغاز کرد. در این کارگاه  که در تاریخ 13 بهمن ماه برگزار شد، 23 نفر از اعضا با تکنیک کلاژ و با استفاده از طلق و کاغذ رنگی کارت تبریک‌هایی سه بُعدی ساختند.

همچنین در تاریخ 14 بهمن ، مربیان این مرکز برای 35 نفر از دانش آموزان مدرسه «اندیشه» کارگاه های ادبی و فرهنگی برگزار کردند. این دانش اموزان طی فعالیت معرفی وقایع با وقایع روز 12 بهمن 57 آشنا شدند و در کارگاه کاردستی به یاد شهدای انقلاب، با تکنیک کاغذ و تا، لاله ساختند.

این مرکز در همین روز یک مسابقه ورزشی برای 30 نفر از اعضای کودک و نوجوان پسر خود برگزار کرد. این اعضا در سه گروه سنی جداگانه در مسابقه فوتبال دستی شرکت کردند و برندگان هر گروه با اهدای جایزه تشویق شدند.

کارگاه ادبی با موضوع ارزش‌های انقلابی از برنامه‌های دیگر این مرکز برای اعضای نوجوان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =