استقبال از برنامه‌های کانون استان کرمانشاه در آستانه چهلمین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی

با آغاز نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهر کرمانشاه، اداره کل کانون استان کرمانشاه نیز با ارایه فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی در غرفه خود توانسته است مخاطبان کودک و نوجوان و علاقه‌مندان مختلفی را به خود جلب کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با آغاز نمایشگاه بزرگ دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهر کرمانشاه، غرفه این اداره کل با ارایه فعالیت های جذاب فرهنگی، هنری و ادبی در حال فعالیت می‌باشد.

در این غرفه که در دو شیفت صبح و بعدازظهر فعالیت دارد، علاوه بر انجام فعالیت های فرهنگی، توانمندی‌های اعضا و مربیان کانون استان کرمانشاه نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

گزارش تصویری از فعالیت های مختلف نظیر: جشنواره‌ها، رویدادهای فرهنگی و هنری، برنامه‌های شاخص سال 1397 و ...از طریق سه دستگاه تلویزیون بزرگ برای بینندگان پخش می‌شود.

همچنین، بازدیدکنندگان در داخل غرفه اداره کل کانون استان کرمانشاهاز طریق تصاویر برگزیده برنامه‌های شاخص می‌توانند در جریان روند برگزاری برنامه‌های کلان فرهنگی در سطح استان و شهرستان‌های مختلف قرار بگیرند.

غرفه جذاب دیگری که در کنار این غرفه آماده شده است، اختصاص به معرفی عروسک‌های غول‌پیکر دارد.

بازدیدکنندگان ضمن دیدن عروسک‌های غول‌پیکر، با روند طراحی و ساخت این عروسک‌ها قرار می‌گیرند.

دیدار با اعضای برگزیده مسابقه‌های بین‌المللی نقاشی یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در غرفه کانون استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

اعضای مختلف مراکز که در مسابقه‌های مختلف جهانی نقاتشی برگزیده شده‌اند، با مدال‌ها و لوح‌های جهانی خود در غرفه حضور پیدا می‌کنند و به بازدیدکنندگان معرفی می‌شوند.

در بخش دیگری از غرفه، مربیان هنرمند کانون استان به ساخت عروسک های بومی و محلی می‌پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند ضمن آشنایی کوتاه با عروسک‌های بومی، با روش ساخت این عروسک‌ها نیز آشنا شوند.

بر همین اساس، در کلیه مراکز کانون استان کرمانشاه نیز برنامه‌های مختلفی با موضوع معرفی دستاوردهای مراکز کانون پرورش فکری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

اداره کل کانون استان کرمانشاه با دارا بودن 40 مرکز ثابت، پستی و سیار در حال خدمت رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =