حضوراعضای کانون درهمایش هلال احمرلرستان

همایش بزرگ فجر فاطمی، انقلاب اسلامی باحضور چشمگیر اعضای مراکزکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان درسالن جمعیت هلال احمر لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون لرستان، همزمان با چهلمین سالگردپیروزی انقلاب اسلامی همایش بزرگ فجرفاطمی، انقلاب اسلامی با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان خرم آباد و اداره کل کانون پرورش فکری لرستان برگزارشد.

دراین مراسم که باحضورجوانان،امدادگران و داوطلبان واعضای مراکزکانون خرم آباد برگزار شد، گروه سرود مرکز سیار روستایی شماره یک خرم اباد به اجرای سرود«ای شهید» پرداختند و عضو ادبی مرکزشماره2 خرم آباد به دکلمه شعر ومتن ادبی با موضوع شهادت حضرت فاطمه(س) و دهه مبارک فجر پرداخت.

براساس این گزارش: مجتبی محمدی سرپرست جمعیت هلال احمر خرم آباد در این همایش نیز ضمن تقدیر وتشکراز مدیرکل ومربیان واعضای کانون پرورش فکری به خاطر حضور دراین مراسم واجرای برنامه، گفت: انقلاب اسلامی به پشتوانه خون شهدای گرانقدر، امسال شاهد چهلمین سال پیروزی خود در سایه سار بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا است.

 وی افزود: طی 40 سال گذشته انقلاب شکوهمند اسلامی ایران توانسته است دستاوردهای بزرگ و درخشانی را برای کشور به وجود بیاورد که بسیاری از قدرتهای جهان را در پی آن داشته است که مانع از درخشش آن باشد.

سرپرست جمعیت هلال احمر خرم آباد بیان کرد: کشور ایران با پشتوانه مردم وفادار، متدین و انقلابی با قدرت پله های رشد و ترقی را طی می کند و هر سال این رشد سرعت و شتاب بیشتری نیز به خود می‌گیرد.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا بیان کرد: این بانوی بزرگوار اسلام توانست در طول حیات خویش به دفاع از ولایت بپردازد که امید می‌رود دختران ما امروز به ضمن ادامه این راه، پاکدامنی حضرت فاطمه را برای خود الگو بدارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =