مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین در تکاپوی گرامی‌داشت دهه مبارک فجر

این روزها، مراکز فرهنگی و هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، با اجرای برنامه‌های ویژه دهه فجر، در کنار مخاطبین خود هستند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، این روزها ، مراکز فرهنگی و هنری کانون استان قزوین با اجرای برنامه‌های متنوع،دهه مبارک فجر را برای بچه‌ها،خاطره انگیز می‌کنند.

مرکز فرهنگی و هنری آوج، برای اعضای کودک مرکز، «جشن انقلاب» را برگزار کرد.

سرود، شعرخوانی، کارگاه سفال و کارگاه نقاشی از برنامه‌های این جشن بود که برای ۶۰ عضو کودک دختر و پسر برگزار شد.

همکاری با مراسم غبار روبی گلزار شهدای گمنام و آیین افتتاحییه نمایشگاه فجر و فاطمیه در شهرستان آوج و برپایی غرفه در این نمایشگاه از برنامه‌های دیگر این مرکز بود.

هم‌چنین، کتابخانه سیار منطقه البرز با همکاری مدرسه حجاب واقع درفاز دو مهرگان جشن انقلاب را با دعوت از یک کارشناس مذهبی تربیت کودک و کارشناس فرهنگی کانون استان برگزار کرد.

تلاوت قران کریم، سرود ملی، صلوات خاصه امام حسن عسگری (ع)، معرفی شخصیت امام خمینی و شرح ایام دهه فجر سال۵۷، اجرای نمایش توسط دانش آموزان ، نمایش و اجرای مسابقه، اجرای سرود و اهدا جایزه به دانش آموزان برگزیده از برنامه‌های این مراسم بود.

مرکز فرهنگی و هنری شماره یک قزوین هم  در روز(استکبارستیزی و انقلابی‌گری)، با اجرای فعالیت‌های معرفی کتاب و وقایع و ایام،کارگاه شعارنویسی در قالب کاردستی به اجرای برنامه‌های دهه فجر براساس روزشمار دهه فجر امسال پرداخت.

کتابخانه سیار روستایی آبیک با حضور در مدرسه شهید اشرفی اصفهانی روستای مورآباد مراسم جشن انقلاب را برگزار کرد. در این مراسم که با حضور ۷۰نفردانش آموز و۴۰ نفراز خانواده آنها در کنار دهیار و عضو شورای روستا و راهبر آموزشی آموزش وپرورش آبیک برگزار شد، دانش آموزان به اجرای سرود چهلمین بهار، نمایش خلاق، مقاله خوانی، اجرای دکلمه پرداختند.در ادامه مهمان ویژه برنامه که به عنوان کارشناس تاریخ فعالیت می کند، به بیان ابعاد انقلاب اسلامی پرداخت.

گفت و گو درباره خدمات انقلاب به روستاها، برگزاری چند مسابقه شاد به همراه پخش آهنگ‌های انقلابی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.در پایان هم به دانش‌آموزان برگزیده در مسابقه جایزه اهدا شد.

جمعی از اعضای دختر مرکز فرهنگی و هنری اقبالیه، نخست در یک مراسم غبارروبی مزار شهدا شرکت کردند و درادامه به دیدار خانواده یکی از شهدای مدافع حرم رفتند.

کتابخانه سیار روستایی شماره یک، با برپایی یک کارگاه نقاشی، اجرای سرود و خاطره گویی از انقلاب، بچه های دو روستای نظام آباد و فارسیان را با حال و هوای انقلاب آشناتر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =