جشنواره خوزستان شناسی در اهواز افتتاح شد

جشنواره خوزستان شناسی به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ظهر امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان مجتمع اهواز افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی خوزستان، هم‌زمان با برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به همت کانون پرورش فکری، جشنواره خوزستان شناسی در مرکز فرهنگی هنری کانون مجتمع اهواز با حضور سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ریاست حوزه‌ی هنری، مشاور امور هنری استاندار و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان و دانش آموزان اهواز شروع به کار کرد.

در این جشنواره، آداب و رسوم، محیط‌زیست، میراث فرهنگی و گردشگری، اقوام و میراث معنوی شهرهای مختلف استان در قالب ماکت، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، نمایش و نقاشی به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه روزشمار انقلاب اسلامی نیز یکی از برنامه‌های جشنواره خوزستان شناسی است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن شماره 2 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجتمع اهواز در قالب عکس و بریده جراید وقایع انقلاب اسلامی را به بچه‌ها معرفی کند.

در بخش دیگر این جشنواره نمایشگاه آثار ادبی از 22 شاعر خوزستانی به بهانه‌ی 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در این مرکز فرهنگی برپا شده است و مربیان کانون به معرفی این مفاخر ادبی ازجمله قیصر امین پور می‌پردازند.

گفتنی است: جشنواره خوزستان شناسی از 14 الی 25 بهمن‌ماه 1397، ساعت 8 الی 12 آماده بازدید از علاقه‌مندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =