کد خبر: 285715
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
بازدید 343
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

هشتمین جشنواره قصه گویی در مرکز برازجان صبح امروز ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۸ با حضور زهره عالی نسب مدیرکل و کارشناسان و مربیان کانون استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون بوشهر، زهره عالی نسب ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و آغاز دهه فجر با اشاره به جایگاه مهم و ارزشمند قصه گویی در کانون پرورش فکری گفت: کودکان از طریق داستان ها و افسانه ها با حقایق و تجربه های زندگی آشنا می شوند. تأثیرپذیری از شخصیت های قصه، تقویت قدرت فهم و بیان، پرورش خلاقیت، آموزش زبان و افزایش گنجینه واژگان کودکان نیز از دیگر تأثیرهای آموزشی و تربیتی داستان سرایی به شمار می روند. در واقع داستان خلاقیت گسترده ای است که با آن هر فردی می تواند عقاید به ظاهر نامعقول را بازیابی و آن ها را جایگزین و استفاده سازنده از آن ها را مطرح کند.

وی اضافه کرد:شیوه هنرمندانه قصه گویی در بیان روایات تاریخی و سرنوشت ساز به نسل جدید، با توجه به رسالت ما در انتقال صحیح و آگاهانه روند شکل گیری پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ و همچنین اهمیت این رویداد تاریخی بزرگ می تواند بسیار کارآمد و موثر واقع شود.

در این مراسم اعضا کودک و نوجوان مرکز برازجان به قصه گویی،سرودخوانی و اجرای نمایش پرداختند.

لازم به ذکر است:در پایان از همه اعضا و به ویژه نرگس حاجی زاده عضو نوجوان مرکز برازجان و اولین برگزیده بخش 90 ثانیه ای بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه گویی با اهدا لوح و جوایز تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =