سالن نمایش مرکز قصرشیرین به بهره‌برداری رسید

سالن نمایش مرکز قصرشیرین با حضور مدیرکل کانون استان کرمانشاه، فرماندار و جمعی از مسولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، هم زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ طی آیینی با حضور «مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه و «مرادعلی تاتار»، فرماندار شهرستان قصرشیرین، بهره‌برداری از سالن نمایش مرکز کانون پرورش فکری این شهرستان آغاز شد.

در این مراسم که صبح روز یکشنبه 14 بهمن ماه 1397 برگزار شد، با حضور جمعی از مسولان شهرستان قصرشیرین، سالن نمایش مرکز کانون پرورش فکری در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان در این مراسم با قدردانی از حمایت‌های مسولان شهرستان قصرشیرین برای راه‌اندازی این سالن نمایش، از اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کودکان و نوجوانان در این سالن خبر داد و افزود: به زودی با ارسال فیلم‌های منتخب کودک و نوجوان، کودکان قصرشیرین می‌توانند از تماشای فیلم‌های مناسب گروه سنی خود در این سالن لذت ببرند.

«مرداعلی تاتار»، فرماندار قصرشیرین نیز در این مراسم از مدیرکل کانون استان کرمانشاه برای تجهیز و راه‌اندازی سالن نمایش کانون پرورش فکری تشکر و اظهار امیدواری کرد که مسولان کانون به کودکان و نوجوانان در شهرستان قصرشیرین توجه ویژه داشته باشند.

بر همین اساس، سالن نمایش مرکز کانون پرورش فکری شهرستان قصرشیرین دارای 150 متر زیر بنا است که با اعتباری بالغ بر 170 میلیون تومان و با ظرفیت 80 نفر احداث شده است.

همچنین، این سالن مجهز به سیستم نور، صوتی و تصویری و سرمایشی و گرمایشی است.

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، دارای 40 مرکز ثابت، سیار و پستی می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =