نمایش عروسکی " جیک جیک، کی منو میخوره؟ " در رفسنجان اجرا می‌شود

دانش‌آموزان مدارس رفسنجان در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به تماشای نمایش عروسکی آهنگین " جیک جیک، کی منو میخوره؟ " می‌نشینند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون کرمان، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایش عروسکی آهنگین   " جیک جیک، کی منو میخوره ؟ " درروزهای ۱۳ تا ۲۵ بهمن ۹۷ در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز رفسنجان به روی صحنه می‌رود.

 این نمایش عروسکی درقالب اولین دوره طرح یک کتاب یک نمایش توسط مربیان مرکز فرهنگی هنری کانون  و موسسه پرسشگران ایرانیان رفسنجان تهیه و تولید شده است.

این نمایش توسط علی‌اکبر پوررسول نوشته شده ومهرداد حدادی مربی مسوول کانون پرورش فکری رفسنجان آن را کارگردانی کرده است.

جلیل عباسی دخت‌رفسنجانی تهیه‌کنندگی این کار را برعهده دارد و سودابه صابری، مریم حسین‌پور، زهره یوسفی، ابوذر رخ‌گر عروسک‌گردانان این نمایش هستند.

عروسک‌های این نمایش را مهراد حدادی، سودابه صابری و مریم حسین‌پور طراحی کرده و ساخته‌اند.

مطهره میرزایی دکور نمایش" جیک جیک، کی منو میخوره ؟ " را طراحی و اجرای آن را نگین خاندانی انجام داده است .

این نمایش توسط مهدی ذی‌حیات آهنگ‌سازی شده است و محمد رضا ملایی مسوولیت تدارکات را برعهده دارد.

نمایش عروسکی " جیک جیک، کی منو میخوره ؟" درباره جوجه پرطلایی شیطونی است که در یک مزرعه کوچک به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند و شیطنتهای این جوجه باعث دردسرهایی برای او می‌شود....

این نمایش عروسکی دردو سانس صبح و یک سانس عصر درخیابان شریعتی، چهارراه آذر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز رفسنجان برای دانش‌آموزان و عموم  در حال برگزاری است .

طرح یک کتاب یک نمایش در راستای ترویج کتاب‌خوانی با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شهرداری در رفسنجان برگزارمی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =