«چهل برگ» میزبان جشن چهل سالگی انقلاب می‌شود

ویژه برنامه «چهل برگ» در مراکز فرهنگی هنری کانون استان تهران به گرامی‌داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌پردازد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این جشن که در مراکز شماره ۱۵، ۲۱ و ۴۰ شهر تهران به میزبانی اعضای کتاب‌خانه‌های همجوار این مراکز برگزار می‌شود، کودکان و نوجوانان با اجرای نمایش، سرود، و شرکت در مسابقه‌های فرهنگی هنری به پاسداشت ایام‌الله دهه فجر خواهند پرداخت.

براساس این گزارش «چهل برگ» از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲ روز ۱۸ بهمن، میزبان اعضای کودک و نوجوان خود و دانش‌آموزان علاقه‌مند خواهد بود. قرار است ‌پایگاه‌های اصلی این جشن بزرگ، میزبانی مراکز دیگر را نیز بر عهده داشته باشند.

با اعلام اداره کل کانون استان تهران، مرکز فرهنگی هنری ۱۵ کانون در این روز برگزارکننده یک شادپیمایی خواهد بود. ساخت کبوتر با استفاده از کاغذ اوریگامی و هدیه‌ی این دست‌سازه‌ها به موزه صلح و همچنین خوانش بیانیه کودکان با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سه ایستگاه سبز، سفید و قرمز بخشی از برنامه‌های این روز خواهد بود.

اعضا و مهمانان مرکز فراگیر ۲۱ راه‌پیمایی نمادینی -همراه با فرفره‌های رنگی که شعارهایی بر روی آن‌ها نوشته شده است- در محوطه پارک فدک خواهند داشت و بر سر مزار شهدای گمنام حاضر می‌شوند. ساخت لاله‌های کاغذی بخشی دیگر از فعالیت‌های این روز خواهد بود.

در همین روز کیک انقلاب در مرکز فرهنگی هنری شماره ۴۰ بریده خواهد شد. اجرای سرود و موسیقی از سوی اعضای کودک این مرکز دیگر برنامه‌های این روز خواهد بود.

بر اساس این گزارش، برگزاری کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی، اجرای نمایش‌های عروسکی، پخش سرودها و ترانه‌های متناسب با این ایام، دیدار با خانواده شهدا و زیارت قبور متبرک شهدای گمنام، آذین‌بندی و فضاسازی و... برنامه‌های مشترکی است که در تمام مراکز اجرا خواهد شد.

گفتنی است مرکز شماره ۱۵ در خیابان کمیل، پارک رضوان و مرکز شماره ۲۱ در خیابان شهید مدنی، پارک فدک و مرکز شماره ۴۰ در بزرگراه آیت‌الله کاشانی، بلوار اباذر، پارک میعاد واقع شده ‌است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =