غرفه کانون شهرستان بهار در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب استان

هم‌زمان با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان بهار، غرفه دستاوردهای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان شهرستان در این نمایشگاه حضوری فعال دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان همدان، همزمان با افتتاح نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در روز 15 بهمن ماه،  غرفه‌  فعالیت‌ها و معرفی دستاوردهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بهار  آغاز به کار کرد.

در آغازین روز این نمایشگاه ابوالقاسم الماسی سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان، حجت السلام و المسلمین حاتم نیا امام جمعه، محمد علی پور مختار نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، احسان قنبری فرماندار شهرستان از فعالیت‌های کانون بازدید کردند.

احسان قنبری فرماندار شهرستان در زمان حضور مسوولین در غرفه کانون به ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه‌های کانون در نمایشگاه پرداخت و افزود: مرکز فرهنگی، هنری شهرستان بهار از مراکز پویا در عرصه خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان می باشد و در نمایشگاه نیز با اجرای فعالیت‌های ارگامی، سفالگری، نقاشی و ادبی حضوری فعال دارد.

 ابولقاسم الماسی سرپرست معاون امنیتی، سیاسی و اجتماعی استانداری همدان نیز بر اهمیت نقش کانون در اشاعه‌ی فرهنگ غنی ایران تاکید کرد و گفت:  با اشاره به نقش کانون در انتقال فرهنگ و باورهای ایرانی اسلامی به نسل چهارم و پنجم انقلاب، جایگاه این نهاد فرهنگی در پیش‌گیری از گُسست بین نسل‌ها دارای اهمیت است.

محمدعلی پور مختار نماینده مردم شهرستان بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی نیز در بازدید از برنامه‌های کانون  خاطراتی از سالهایی که عضو کانون پرورش فکری بود بازگو کرد و  در بخش اوریگامی به درست کردن گل لاله حجیم با تکنیک اوریگامی پرداخت.

سیده سمیه موسوی اطهر مسئول کانون بهار درباره فضا سازی و بخش‌های مختلف غرفه خواستار تامین بودجه کافی برای ساخت فضاهای مناسب کارگاه سفال ونقاشی وتجهیز سالن سینمای کانون شد.

گفتنی است غرفه کانون در این نمایشگاه در ایام الله دهه فجر جهت بازدید علاقمندان دایر می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =