کد خبر: 285800
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
 یادواره شهدا  در سقز برگزار شد

به مناسبت چهلمین بهار انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام مبارک دهه ی فجر یادواره ی شهدا با مشارکت آموزش و پرورش ،مرکز شماره 2 سقز و حضور 200 نفراز دانش آموزان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، این مراسم با حضور حجت السلام رازیانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز،معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناس امور شاهد و ایثارگران اداره آموزش و پرورش شهرتان سقز برگزار گردید که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی توسط دانش آموزان و اعضای نوجوان پسر مرکز شماره 2 سقز ،تجلیل از ازادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به اجرا درآمد.

در این ویژه برنامه حجت السلام رازیانی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی،مهمترین وظیفه ی دانش آموزان را تلاش در سنگر علم و دانش بیان نمود و تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را منوط به گام گذاشتن در راه عشق و ایثار و فداکاری در راه اعتلای پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

در کناربرگزاری این مراسم حجت السلام رازیانی از فعالیت های مرکز شماره 2 سقز،کارگاه های فرهنگی،هنری و ادبی بازدید نمود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز ضمن ابراز خرسندی از آشنایی بیشتر با کانون و نحوه ی اجرای فعالیت ها از هر گونه حرکت فرهنگی که موجب ارتقای فرهنگی از طریق مراکز کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان شود حمایت خود را اعلام داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =