گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در مراکز کانون آذربایجان شرقی

امام جمعه چاراویماق و فرمانداران شهرهای بستان‌آباد، آذرشهر، سراب و چاراویماق باحضور در جمع کودکان و نوجوانان در ویژه‌برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان آذربایجان شرقی، ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور پرشور کودکان و نوجوانان و مسئولان استانی و شهرستای در مراکز فرهنگی هنری کانون استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.

اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی متنوع مانند، برگزاری مسابقه‌ی دانستنی‌های انقلاب اسلامی، اجرای سرود، کاردستی، معرفی وقایع و ایام و شخصیت‌های انقلاب، فضاسازی مراکز  و همچنین افتتاح نمایشگاه‌های آثار اعضای کانون با حضور فرمانداران و مسئولین شهرهای بستان‌آباد، سراب، آذرشهر و چاراویماق از جمله برنامه‌هایی است که به همین مناسبت به اجرا درآمده است.

حضور امام جمعه چاراویماق در ویژه‌برنامه‌ی پیروزی انقلاب که در کانون این شهرستان برگزار شد با استقبال کودکان و نوجوانان همراه بود.

گفتنی است مراکز فرهنگی هنری کانون همه روزه در طول ایام ا... دهه‌ی مبارک فجر برنامه‌ها و فعالیت‌های متنوعی را اجرا می‌کنند و حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن با برپایی کارگاه‌های فرهنگی هنری و شرکت کودکان و نوجوانان عضو و کارکنان کانون در راهپیمایی این روز، از مهمترین این فعالیت‌ها است.

گزارش‌های تصویری این ویژه‌برنامه‌ها را اینجا و اینجا مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =