دست‌آفرینه‌، نمایشگاه صنایع‌دستی مربیان و اعضای کانون استان قم افتتاح شد.

نمایشگاه‌ دست‌آفرینه، فرصت خوبی برای نمایش و عرضه‌ی صنایع دستی تولیدی مربیان و اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، روز یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ با حضور مدیر کل کانون استان و کارشناسان و مربیان و اعضای مراکز، نمایشگاهی تحت عنوان «دست‌آفرینه» در محل مجتمع فرهنگی هنری کانون استان افتتاح شد. 

در این نمایشگاه که ۱۵ مربی به همراه اعضای نوجوان و ارشد مراکز ۱۰گانه‌ی کانون استان قم نمونه‌ی کار هنری ارائه کردند، انواع صنایع دستی نمدی، کاغذی، بدلیجات، چوبی، سفالی، آینه کاری، شیشه‌ای، بافتنی، پارچه‌ای به چشم می‌خورد.

لازم به ذکر است که این نمایشگاه در جهت تثبیت و نگهداری اعضا، بخصوص اعضای نوجوان و پرورش روحیه و تفکر کارآفرینی در کودکان و نوجوانان و تقویت روحیه نوآوری و اعتمادبنفس و خلاقیت، حمایت و ارزش گذاری به تفکر و ایده پردازی کودک و نوجوان تشکیل شده است.

گفتنی‌است نمایشگاه دست‌آفرینه در دو بخش اعضاء و مربیان و با توجه به شعار «حمایت از کالای ایرانی» شکل گرفت که شیوه‌ی اجرای آن ساخت کاردستی های خلاق و ساخت صنایع دستی بومی و محلی بود. 

مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در پردیسان، خیابان سبلان، کوچه ۱۹ از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۶:۰۰، همه روزه تا ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ برای بازدید عموم و علاقمندان به صنایع دستی برقرار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =