ویژه‌برنامه‌ی «انقلاب، انقلاب است» در مهریز برگزار شد

به مناسبت گرامی‌داشت چهلمین سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ویژه‌برنامه‌ی"انقلاب، انقلاب است" به همت اعضا و مربیان کانون پرورش فکری مهریز برگزارشد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان یزد، ویژه‌برنامه‌ی"انقلاب، انقلاب است" به همت اعضا و مربیان کانون پرورش فکری مهریز، با حضور سیدحسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، سیدمحمد رستگاری فرماندار شهرستان مهریز و جمعی از مدیران مهریز، شامگاه ۱۳ بهمن ۹۷ در نمایشگاه توان‌مندی‌های مهریز، اجرا شد.

 شعرخوانی توسط مهرانه زارع بیدکی و ریحانه زارع بیدکی اعضای فعال و ادبی مرکز مهریز و هنرنمایی سعید ابویی مربی کتابخانه‌ی سیار روستایی مهریز، با اجرای نمایش «گل اومد بهار اومد»، و مشاعره اعضای دختر با حمایت و همراهی سیده خدیجه طباطبایی مربی ادبی کانون مهریز، از عمده‌ترین برنامه‌های کانون پرورش فکری مهریز بود، که مورد استقبال قرار گرفت.

 درپایان مراسم با لوح سپاس، از اعضا و مربیان کانون مهریز و نیز از سید حسین پیغمبری، مدیرکل کانون پرورش فکری استان با لوح سپاس به امضای فرماندار و امام جمعه شهرستان مهریز، تقدیر شد.

 گفتنی است کانون مهریز در این نمایشگاه، با برپایی فعالیت‌های متنوع به ویژه، نقاشی و معرفی کتاب  و کتاب‌خوانی حضوری فعال داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =