جشن کودکانه‌های انقلاب کتابخانه سیار کانون خوزستان در حیات آباد هارکله

مربیان کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سومین روز سفر به روستاهای استان خوزستان، جشن کودکانه‌های انقلاب را در روستای «حیات آباد هارکله» از توابع شهرستان لالی برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، هم‌زمان با برگزاری جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان با سفر به روستای «حیات آباد هارکله» ویژه‌برنامه‌های جشن چهل‌سالگی انقلاب (جشن کودکانه‌های انقلاب) را برای کودکان و نوجوانان این روستا اجرا کردند.

مربیان کانون در این برنامه، ایستگاه‌های، قصه‌گویی (امام آمد)، نقاشی، بازی‌های محلی، شعرخوانی در طبیعت، نمایش فیلم (روزی کلاغی)، سرودخوانی و کاغذ و تا را با حضور دانش آموزان مدرسه امام حسن عسگری (ع) روستای «حیات آباد هارکله» برگزار کردند.

بر اساس این گزارش کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری آموزش و پرورش، نهاد کتابخانه‌های عمومی و جمعیت هلال‌احمر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از 15 بهمن‌ماه با سفر به روستای چشمه چُلبار از توابع شهرستان اندیکا، منطقه عشایری نفت سفید و روستای «حیات آباد هارکله» از توابع شهرستان لالی جشن‌های دهه مبارک فجر را با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار آغاز کرده است.

کتابخانه سیار کانون در چهارمین سفر خود به روستاهای کم برخوردار استان، 21 بهمن‌ماه به شهرستان سوسنگرد سفر خواهد کرد و جشن کودکانه‌های انقلاب را با حضور کودکان و نوجوانان روستایی اجرا می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =