تعامل بین نیروهای ستاد و مراکز در کرمان قابل تقدیر است

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بازدید از مرکز فرهنگی هنری ماهان در کرمان تعامل و همدلی بین نیروهای ستادی و مراکز از نقاط قوت مجموعه کانون در کرمان ارزیابی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون کرمان، افسون امینی مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون که برای تجلیل از سه نویسنده‌ی کرمانی در راستای طرح چهل قلم به استان کرمان آمده بود، از مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ماهان نیزبازدید کرد .

امینی در حین بازدید از این مرکز از راه‌اندازی سامانه جدید کتابداری تا اردیبهشت سال آینده خبر داد و گفت: با وجود شرایط متفاوت بومی و منطقه ‌ای در استان‌ها، تلاش داریم کارشناسان ستاد به صورت تخصصی امور مربوط به یک حوزه فعالیت را انجام دهند.

 وی با بیان این‌که در حال حاضر تعامل خوبی بین مدیران ستادی در تهران و استان‌ها برقرار است، خاطرنشان کرد: ستاد مرکزی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در تلاش است تا موازی کاری بین بخش‌های مختلف را کاهش دهد.

افتتاح رسمی انجمن قصه‌گویی  و اضافه شدن یک اتاق دایمی به دبیرخانه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای این امر، از دیگراتفاقاتی  است که امینی به آن اشاره کرد.

مدیرکل آفرینش‌های فرهنگی کانون همچنین سال ۹۸ را سال خوبی برای کتابخانه‌های مراکز کانون در کشور پیش‌بینی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =