بیانیه  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن و چهلمین سال پیروزی انقلاب بیانیه ای صادر کرد.

اکنون که در افتخار چهلمین سال از متجلی شدن بهار پیروزی انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم ملت غیور و نستوه ایران زمین در مواجهه و مقابله با رژیم های طاغوتی بیش از همیشه مصمم شده اند که با فتنه دوزی ها و کارشکنی ها بر خلاف مصائب موجود در مبارزه دیگری با دشمنان خارجی و داخلی به نمایش و منصه ظهور بگذارند تا تمام مستکبرین و طاغوتیان بدانند که هرگز راه و روش انقلاب اسلامی و آرمانهای امام عزیزمان دست برنخواهیم داشت و روز به روز در این گام الهی مستحکم تر قدم خواهیم گذاشت .

در این راستا کودکان ونوجوانان این مرز و بوم پشتوانه حمایت و حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و حضور آنان روح پرجنبش و جریان همیشگی انقلاب را در ایران و جهان به نمایش می گذارد.

 اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مرکزی  ضمن پاسداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به همراه پرسنل و اعضای کانون پرورش فکری استان بار دیگر بر حفظ و حراست از ارزشهای انقلاب، راه شهیدان و آرمان‌های بلند معمار کبیر آن تاکید می نمایند و با تجدید میثاق با امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای  در راهپیمایی روز 22 بهمن حضور خواهند یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =